خانهاخبار
امتیاز بنچ مارک گوشی‌ های اوپو منتشر شد

امتیاز بنچ مارک گوشی‌ های اوپو منتشر شد

امتیاز آزمایش بنچ مارک گوشی‌های اوپو در آزمایش گیک‌بنچ مشخص شد
۱۳۹۹/۳/۱۴

اوپو قرار است از گوشی‌های Reno 4 5G و Reno 4 Pro 5G در تاریخ ۵ ژوئن در چین، رونمایی به عمل بیاورد. مشخصات این دو گوشی با شماره‌های PDNM00 / PDNT00 اخیرا در سایت TENNA به طور کامل فاش شده است. براساس شایعات قدرت بخش رینو ۴ و رینو ۴ پرو، پردازنده‌ی 765G خواهد بود. مشخصات گوشی‌های هوشمند اوپو در سایت گیک بنچ مشخص شده و به نظر می‌رسد سیستم روی یک چیپ این گوشی‌ها SD765G باشد.

تلفن‌ هوشمند اوپو رینو ۴ و رینو ۴ پرو در آزمایش گیک بنچ و در تست تک هسته‌ای توانسته امتیاز ۶۱۰ و در چند هسته‌ای ۱۷۷۷ را بدست آورد. فرکانس پایه‌ی پردازنده‌ در این آزمایش ۱.۸ گیگاهرتز است و از معماری آرم بهره می‌برد. همه‌ی موارد بالا حاکی از آن است که پردازنده‌ی مذکور اسنپدراگون 765G است. این سیستم روی یک چیپ با ۱۲ گیگابایت رم همراه شده است و به نظر می‌رسد از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره‌مند است. همچنین پیش‌بینی می‌شود این گوشی با جدیدترین ColorOS یعنی نسخه‌ی شماره ۷ عرضه شود.

image

رینو ۴ دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی سوپر امولد است که از وضوح تصویر HD پشتیبانی می‌کند و از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند. بریدگی قرص مانند در صفحه نمایش نیز میزبان دوربین سلفی دوگانه است که یکی از آن‌ها ۳۲ مگاپیکسل و دیگری از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در قسمت پشت گوشی نیز از چینش دوربین سه تایی استفاده شده که به ترتیب از سنسورهای ۸،۴۸ و  ۲ مگایپکسلی استفاده می‌کند. گوشی‌های جدید اوپو قرار است به باتری چهارهزار میلی آمپر ساعتی مجهز شوند و از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)