خانهاخبار
شرکت گو پرو از چراغ زئوس مینی رونمایی کرد

شرکت گو پرو از چراغ زئوس مینی رونمایی کرد

گوپرو به تازگی وارد بازار رقابتی روشنایی‌ها شده است
۱۳۹۹/۳/۷

به تازگی کمپانی گوپرو وارد فعالیت‌های جدید و مهمی در زمینه روشنایی شده است. این محصول که Zeus Mini نام دارد وسیله‌ای جالب از طرف یک شرکت تولید کننده دوربین‌های اکشن است. زئوس مینی ضد آب است و به همراه یک پایه‌ی مغناطیسی عرضه می‌شود و ۶۹.۹ دلار قیمت دارد. گوپرو می‌گوید این چراغ با تمام پایه‌های این شرکت سازگاری دارد. در حالی که پایه‌ی همه کاره گوپرو می‌تواند بهترین مثال باشد، اما اگر از طرفداران محصولات گوپرو هستید این چراغ برای شما ساخته شده است. اگر از پایه‌های گوپرو روی دوچرخه یا موتور خود قبلا استفاده کرده‌اید، اکنون می‌توانید از آن برای دوربین یا چراغ جدید این شرکت استفاده کنید.

بازار روشنایی به طرز فزاینده‌ای رقابتی است و طی چندسال گذشته تالار‌های گفتمان و سایت‌های طرفدار آن پدیدار شده‌اند و درآن جدیدترین محصولات شرکت‌های بزرگی چون Fenix، Nitecore، Sofirn و Olight مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. برای افراد تازه‌کار زئوس مینی می‌تواند با بهترین‌های شرکت‌های مذکور رقابت کند. زئوس مینی دارای چهار سطح روشنایی است که می‌تواند نهایتا روشنایی حداکثر ۲۰۰ لومن را به کاربر بدهد. اگرچه این سطح از روشنایی خوب است اما عالی محسوب نمی‌شود. از طرف دیگر میزان گسترش و دامنه‌ی آن نیز از نکات حائز اهمیت است.

image

از آنجا که این چراغ محصول گوپرو است ضد آب، جمع و جور و به ظاهر با دوام است که باید در بلند مدت عملکرد آن را دید. سهام گوپرو با صعود به بالاترین میزان خود در سال ۲۰۲۰ روبرو بوده است. سهام آن اکنون با قیمت ۴.۱۴ دلار معامله می شود. بعد از همه‌گیری کووید-۱۹ سهام این شرکت از ۷.۳۳ دلار، سقوطی بزرگ را تجربه کرد و اکنون به نظر می‌رسد در حال بازپس گیری شرایط خود است. گوپرو چراغ‌های شرکت‌های دیگر که با پایه‌های این شرکت سازگاری دارد را نیز پیشنهاد می‌کند. در هرحال این لامپ‌ها را می‌توانید در فروشگاه‌های انلاین بیابید که بعضی از آن‌ها دارای کیفیت بالاتر و بعضی دیگر ارزان‌تر هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)