خانهاخبار
اولین ساعت هوشمند ریلمی با قیمت 52 دلار معرفی شد

اولین ساعت هوشمند ریلمی با قیمت 52 دلار معرفی شد

ریلمی امروز از نخستین ساعت هوشمند خود با نام Realme Watch پرده‌برداری کرد. این دستگاه نمایشگری 1.4 اینچی دارد و از 14 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۵

برند ریلمی در تلاش برای تبدیل شدن از برندی تخصصی در حوزه گوشی‌های هوشمند به برندی فعال در زمینه زندگی دیجیتال از اولین ساعت هوشمند خود با نام Realme Watch رونمایی کرد. این شرکت از مدتی قبل تبلیغات برای این محصول را آغاز کرده بود و حالا رسما آن را معرفی کرده است.

پیش‌تر می‌دانستیم که Realme Watch از نظر طراحی شبیه Oppo Watch است، چون برند ریلمی وابسته به اوپو به حساب می‌آید. البته اگر بخواهیم مقایسه دقیق‌تری داشته باشیم، باید بگوییم که هر دو محصول این دو شرکت با الهام از اپل واچ ساخته شده‌اند.

ساعت هوشمند ریلمی نمایشگری ۱.۴ اینچی با لایه محافظ ۲.۵ بعدی گوریلا گلس ۳ دارد که رزولوشن آن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است. تراکم پیکسل این نمایشگر ۳۲۳ پیکسل بر هر اینچ اعلام شده و حداکثر روشنایی آن به ۳۸۰ نیت می‌رسد. Realme Watch در ابتدا با ۱۲ واچ فیس عرضه می‌شود ولی در ادامه می‌توانید با کمک یک به‌روزرسانی OTA به بیش از ۱۰۰ واچ فیس دیگر دسترسی پیدا کنید. البته هنوز زمانی برای عرضه این به‌روزرسانی اعلام نشده است.

image

این محصول قابلیت ردیابی لحظه‌ای ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون و ۱۴ حالت ورزشی مختلف دارد. حالت‌های ورزشی ریلمی واچ شامل فوتبال، بسکتبال، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، رکاب‌زنی، پله‌نوردی، یوگا، کریکت، دویدن، پیاده‌روی، تردمیل، بدمینتون، ایروبیک و تندرستی است.

نسل اول ساعت هوشمند ریلمی دارای قابلیت‌های دیگری همچون قدم‌شمار، هشدار سکون، مدیتیشن، یادآور نوشیدن آب و پایش خواب است. این دستگاه می‌تواند از طریق اپلیکیشن Realme Link به تلفن هوشمند شما وصل شده و تماس‌ها، پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را حتی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث دریافت کند.

شما می‌توانید از Realme Watch برای کنترل موسیقی، باز کردن قفل موبایل و کنترل دوربین تلفن هوشمند خود استفاده کند. این دستگاه از استاندارد IP68 برخوردار است تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد. برند ریلمی ساعت خود را با چهار بند مشکی، قرمز، آبی و سبز به فروش می‌رساند و قیمت آن ۵۲ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)