خانهاخبار
رو بند جذاب و جدید برای اپل واچ عرضه شد

رو بند جذاب و جدید برای اپل واچ عرضه شد

دو بند جدید از سری Pride Edition برای اپل واچ عرضه شد.
۱۳۹۹/۳/۱

اهالی کوپرتینو روز گذشته، دو بند جدید از سری Pride Edition را برای اپل واچ معرفی و عرضه کنند. این قضیه شامل یک بند اسپورت رنگارنگ و یک بند جدید برای محصولات سری Nike Sport خواهد شد.

image

 

مدل اسپورت سری Pride Edition از طراحی قابل توجهی بهره‌مند است و شامل رنگ‌های رنگین کمان می‌شود که از قسمت ابتدایی تا انتهایی بندها را در پی می‌گیرد.مقامات کوپرتینویی در این باره می‌گویند که این بند با استفاده از نوارهای فردی از فلورولاستومر رنگی تهیه شده است. نوارها سپس برش داده می‌شوند و از طریقفشرده سازی به یکدیگر می‌رسند. این فرآیند منجر به تغییرات ظریف در طراحی رنگین کمان موج دار شده و هر بند اپل واچ را از نظر هنری منحصر به فرد می‌کند.

این بندها در دو سایز 42/44 و 38/42 میلیمتری طراحی شده و می‌توانید آن را بر حسب سایز نمایشگر اپل واچ خود، سفارش داده یا به صورت حضوری خریداری نمایید. این محصول با قیمت 49 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

image

 

مدل نایک اسپورت سری Pride Edition به ظاهری شبیه به واچ فیس Nike Sport طراحی و ساخته شده است. این بند به صورت پیش فرض دارای رنگ سفید مونوکروماتیک است و رنگ‌های رنگین کمانی، در حفره‌های آن تعبیه شده است.

این بندها در دو سایز 42/44 و 38/42 میلیمتری طراحی شده و می‌توانید آن را بر حسب سایز نمایشگر اپل واچ خود، سفارش داده یا به صورت حضوری خریداری نمایید. این محصول نیز با قیمت 49 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

اپل همچنین واچ فیس‌های جدیدی برای سری Pride Edition طاحری کرده که با آپدیت واچ او اس 6.2.5 در اختیار دارندگان اپل واچ قرار می‌گیرد و به صورت زیبایی، با بندهای موجود برای این سری سازگاری خواهد داشت.

آیا شما نیز از جمله دارندگان اپل واچ هستید؟ اگر از این محصول استفاده می‌کنید، نظرتان در مورد بندهای جدید معرفی شده چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

YoCamelYRN

۱۳۹۹/۳/۳
داش حواست هست چه کصشری پست کردی ؟ محصولات اپل برای لواط بازا ؟