خانهاخبار
تاریخ عرضه پیکسل 4a به تعویق افتاد

تاریخ عرضه پیکسل 4a به تعویق افتاد

بر اساس اسناد جدیدی که از اپراتور ودافون به دست آمده، به نظر می‌رسد که گوگل زمان عرضه میان‌رده جدید خود را تا اواسط خرداد ماه به تعویق انداخته است.
۱۳۹۹/۲/۲۳

پیش‌تر شایعه شده بود که پیکسل 4a در تاریخ ۲ خرداد وارد بازار می‌شود ولی مطابق جدیدترین گزارش، این میان‌رده گوگلی احتمالا تا ماه ژوئن رنگ ویترین فروشگاه‌ها را نخواهد دید. این اطلاعات از سوی بلاگ آلمانی Caschys ارائه شده که مدعی است به اسناد جدیدی از اپراتور ودافون دست یافته است. در این اسناد گفته شده که ودافون انتظار دارد پیکسل 4a را در تاریخ ۱۶ خرداد عرضه کند.

البته این تاریخ برای بازار آلمان در نظر گرفته شده و مشخص نیست که سایر کشورها چه زمانی میزبانی عرضه پیکسل 4a خواهند بود. احتمال می‌رود که گوگل گوشی جدیدش را در آمریکا زودتر معرفی کند. با این حساب شاید بتوانیم بگوییم که پیکسل 4a در رویداد عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ در تاریخ ۱۴ خرداد رونمایی خواهد شد.

طبق شایعات، پیکسل 4a گوگل از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ کوآلکام استفاده می‌کند و همراه آن ۶ گیگابایت رم دارد. این گوشی به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ بهره می‌برد. پیکسل 4a نمایشگری ۵.۸۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD خواهد داشت و در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

در بخش دوربین، پیکسل 4a از یک لنز اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی در عقب و یک لنز ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند که میدان دید ۸۴ درجه‌ای دارد. این گوشی به حسگر اثر انگشت فیزیکی مجهز شده و یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند با توان ۱۸ وات شارژ شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)