خانهاخبار
آیا آپدیت‌های دوره‌ای برای پیکسل بادز ارائه خواهد شد؟

آیا آپدیت‌های دوره‌ای برای پیکسل بادز ارائه خواهد شد؟

مطمئنا افرادی که قصد خرید Pixel Buds گوگل را دارند، به دنبال ارائه آپدیت‌های منظم آن نیز هستند.
۱۳۹۹/۲/۲۱

همان طور که می دانید، هدفون بی‌سیم گوگل با نام پیکسل بادز چندی است که معرفی شده و ارائه قابلیت‌های مختلف در قالب ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری از اهمیت بالایی برای کاربران برخوردار است. اما نکته مهم اینجاست که مسئولان گوگل در آخرین اظهارات خود، به این موضوع اشاره کرده‌اند که مانند گوشی‌های پیکسل، هدفون بی‌سیم این شرکت با نام Pixel Buds نیز آپدیت‌های دوره‌ای را به منظور بهبود و افزوده شدن قابلیت‌ها دریافت خواهد کرد.

مسئولان این کمپانی آمریکایی همچنین مدعی شده‌اند در صورتی که ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری برای پیکسل بادز با موفقیت روبرو شود، چنین روشی برای نسخه‌های آینده آن نیز ادامه‌دار خواهد بود.

اگر به خاطر داشته باشید، Pixel Buds ماه گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شد، از بیست و هفتم آوریل مصادف با هشتم اردیبهشت ماه در دسترس خریداران قرار گرفت و حالا 11 روز بعد از چنین اتفاقی، مسئولان گوگل چنین تعهدی را در قبال خریداران و استفاده کنندگان از این محصول متقبل شده‌اند.

اگرچه قول ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای پیکسل بادز گوگل داده شده است، اما متأسفانه تا به این لحظه، تاریخی برای در دسترس قرار گرفتن بروزرسانی‌های نرم‌افزاری عنوان نشده است.

آپدیت‌های دوره‌ای پیکسل بادز تا آخر سال جاری میلادی (2020) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. اما از طرف دیگر مسئولان گوگل به این موضوع اشاره کرده‌اند که کاربران نباید انتظار داشته باشند که بروزرسانی‌های نرم‌افزاری، همزمان با ارائه آپدیت برای گوشی‌های پیکسل باشد و از طرف، تاریخ دقیقی نیز برای آنها اعلام نکرده‌اند.

image

 

مدیران و مسئولان گوگل نه تنها هیچ سخنی در مورد تاریخ آپدیت‌ها عنوان نکرده‌اند، بلکه اشاره‌ای به قابلیت‌هایی که در آینده به این محصول اضافه خواهد شد نیز نکرده‌اند.

از این رو تا زمان ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای Pixel Buds، هر شخص می‌تواند در رویا و تخیلات خود، امکاناتی را فرض کند و منتظر بماند که آیا در نسخه بعدی بروزرسانی نرم افزاری اثری از آن دیده خواهد شد یا خیر. البته بد نیست بدانید که گوگل معمولا قابلیت‌هایی را به محصولات خود اضافه می‌کند که بار معنایی بالایی داشته و کاربرد زیادی نیز داشته باشد. پس در حالی که هزاران ویژگی مختلف می‌تواند برای هدفون‌های بی‌سیم عرضه شود، اما نمی‌توان انتظار داشت که تمامی آنها، در دسترس کاربران قرار گیرند.

تا به این لحظه، عملیکرد نسبتا خوبی را از خود نشان داده‌اند، اما در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که این محصول توسط کمپانی گوگل تولید شده و مسلما ارج و قرب خاصی را دارا خواهد بود!

قابلیت‌هایی که در آینده برای پیکسل بادز ارائه خواهد شد، هر امکانی را که با خود به همراه داشته باشد، مطمئنا تأثیری در افزایش طول عمر باتری و مواردی این چنینی نخواهد داشت و از طرف دیگر، از آنجا که قابلیت حذف نویز فعال نیاز به سخت‌افزار جداگانه‌ای دارد، نمی‌توان انتظار داشت که این ویژگی در بروزرسانی‌های آینده به Pixel Buds اضافه شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)