خانهاخبار
سورپرایزی با مشارکت تام کروز و ایلان ماسک در راه است!

سورپرایزی با مشارکت تام کروز و ایلان ماسک در راه است!

تام کروز با همکاری ایلان ماسک، قصد دارد تا یک سورپرایز بزرگ را به دنیای فیلم‌ها ارائه کند.
۱۳۹۹/۲/۱۶

وبسایت Deadline اخیرا مدعی شده است که بازیگر معروف هالیوود با نام تام کروز با مشارکت مدیر عامل SpaceX، یعنی ایلان ماسک قصد دارد تا یک فیلم اکشن را در فضا تولید نماید. البته تا به این لحظه، اشخاص یاد شده، یعنی Tom Cruise، ایلان ماسک و ناسا هیچ گونه اظهار نظری در این مورد عنوان نکرده‌اند.

گزارشی که توسط Deadline تهیه شده و در روزنامه Onion منتشر شده، حاکی از آن است که این پروژه، نسخه جدیدی از Mission Impossible نخواهد بود و تا به این لحظه، نام هیچ استودیوی فیلم سازی خاصی برای تولید و عرضه آن برده نشده است. این فیلم را می‌توان اولین محصولی داستانی به حساب آورد که در خارج از جو ساخته خواهد شد و در حالی که شایعات پیرامون آن بسیار زیاد است، اما احتمالا بر اساس گزارش یاد شده، این فیلم در سفینه فضایی ایلان ماسک فیلمبرداری خواهد شد.

جیم بریدنستین؛ مدیر ناسا، هفته گذشته گفت كه نخستین پرواز فضانوردان به ایستگاه فضایی بین‌المللی در فضاپیمای SpaceX برای 27 ماه می (مصادف با هفتم خرداد ماه) برنامه ریزی شده است. اما در این پیام، هیچ اشاره‌ای به سفر تام كروز و یا هنگامی كه او ممکن است سوار یك فضاپیما شود، نشده است.

image

 

تام کروز همواره به دلیل خطرات جسورانه هنگام ساخت فیلم‌هایش معروف و شناخته شده است. او بلندترین ساختمان جهان‌، یعنی برج خلیفه را برای فیلم Mission: Impossible - Ghost Protokoll 2011 بالا رفت و بر فراز آن نشست. از طرف دیگر،ایلان ماسک نیز تجربیات جالبی در دنیای سرگرمی از خود نشان داده است. او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری ظاهر شده است و اغلب خودش نیز بازیگر آنها بوده است. در سال 2019 ، ماسک نسخه جهش یافته‌ای از خود به نام ایلان توسک (Elon Tusk) را در نمایش انیمیشن شنای بزرگسالان با نام ریک و مورتی (Rick & Morty) به نمایش گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)