خانهاخبار
تصاویر منتسب به می بند 5 طراحی متفاوت این دستگاه را نشان می‌دهد

تصاویر منتسب به می بند 5 طراحی متفاوت این دستگاه را نشان می‌دهد

به‌تازگی چند عکس در فضای اینترنت منتشر شده که به می بند 5 انتساب دارد و دستگاهی با تغییرات زیاد نسبت به نسل قبلی این دستبند هوشمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۱۴

حدود دو هفته پیش، هوآمی رسما تایید کرد که شیائومی می بند ۵ در ادامه سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید، سری می بند محصول مشترک شیائومی و هوآمی است. حالا چند تصویر زنده از این دستگاه به سطح اینترنت راه یافته که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

با توجه به این تصاویر می‌توانیم ببینیم که می بند ۵ نسبت به نسل‌های قبلی خود تغییرات قابل توجهی خواهد داشت. نمایشگر این دستگاه از حالت مستطیلی به پنلی بیضی‌شکل با حفره‌ای در پایین آن تغییر یافته است. حفره پایین نمایشگر می‌تواند مربوط به نوعی دوربین باشد. با این حال، ممکن است این حفره اصلا برای دوربین در نظر گرفته نشده باشد یا این تصاویر جعلی باشند. در این عکس‌ها می بند ۵ با بندی به رنگ خاکستری دیده می‌شود، ولی بعید است که این رنگ تنها رنگ مدنظر شیائومی برای دستگاه مذکور باشد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، می بند ۵ قرار است در خارج از چین نیز از NFC پشتیبانی کند. اگر این اتفاق بیفتد، محصول فوق‌الذکر اولین دستبند شیائومی خواهد بود که خارج از چین NFC خواهد داشت. طبق اعلام وب‌سایت TizenHelp، گفته می‌شود که می بند ۵ نمایشگری ۱.۲ اینچی دارد. اندازه صفحه نمایش قبلی این گوشی ۰.۹۵ اینچ بود. با این حساب، در نسل آتی این دستگاه فضای بیشتری برای مشاهده محتوا و آیکن اپلیکیشن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. علی‌رغم این نمایشگر بزرگ‌تر، می بند ۵ روشن‌تر خواهد بود و کنتراست بیشتری خواهد داشت تا راحت‌تر بتوانید در محیط‌های پرنور از روی آن محتوا بخوانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)