خانهاخبار
گلکسی A51 5G با دریافت مجوز وای فای به عرضه نزدیک‌تر شد

گلکسی A51 5G با دریافت مجوز وای فای به عرضه نزدیک‌تر شد

مدل نسل پنجمی گلکسی A51 به تازگی از اتحادیه وای فای مجوز گرفته است تا یک قدم دیگر به زمان عرضه نزدیک‌تر شود. این گوشی احتمالا از اگزینوس 980 استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۱۹

گلکسی A51 5G یک قدم دیگر به زمان عرضه نزدیک شد. این تلفن هوشمند به تازگی از اتحادیه وای فای مجوز دریافت کرده و قرار است به‌زودی در کره جنوبی و چند کشور دیگر که پوشش 5G دارند وارد بازار شود. با توجه به اطلاعاتی که در وب‌سایت اتحادیه وای فای منتشر شده، گلکسی A51 5G با شماره مدل SM-A516N از ارتباطات دو بانده Wi-Fi b/g/n/ac و وای فای دایرکت استفاده می‌کند. این گوشی همچنین با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 (یا بالاتر) به بازار خواهد آمد.

گلکسی A51 5G بسیار شبیه مدل LTE این تلفن هوشمند است و فقط جزئیات کوچکی از طراحی آن فرق می‌کند. مدل نسل پنجمی گلکسی A51 بدنه‌ای با فریم فلزی دارد که در قاب عقب آن الگوی متفاوتی دیده می‌شود. این دستگاه نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد Infinity-O با رزولوشن +FHD دارد. گلکسی A51 5G مجهز به ۴ یا ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 است که از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A51 5G دارای چیپست ۸ نانومتری اگزینوس ۹۸۰ است که همزمان با رونمایی از Vivo X30 معرفی شد و اخیرا در Vivo S6 5G به کار رفته بود. این چیپست دو هسته کورتکس A77 با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز دارد و از پردازنده گرافیکی Mali-G76 استفاده می‌کند. تراشه اختصاصی سامسونگ شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G را در محدوده فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

در قاب عقب این تلفن هوشمند مشابه گلکسی A51 عادی باید دوربینی چهارگانه قرار بگیرد که شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. در جلو هم احتمالا از دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی استفاده خواهد شد. این گوشی همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت.

انتظار داریم که گلکسی A51 5G از فناوری‌هایی مثل GPS، وای فای ac، بلوتوث ۵، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و NFC پشتیبانی کند. این موبایل احتمالا با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید که برای شارژ از فناوری ۱۵ واتی بهره می‌برد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مرتضی

۱۳۹۹/۱/۱۹
پردازنده اگزینوس داشته باشه به نظرم استقبال کمی ازش بشه