خانهاخبار
زمان معرفی احتمالی آیفون 9 مشخص شد

زمان معرفی احتمالی آیفون 9 مشخص شد

اپل آیفون 9 آینده ،که جانشین آیفون SE از سال 2016 خواهد‌ بود ، مدتهاست که مورد گمانه‌زنی های متعدد قرار دارد. برطبق آخرین شایعات درنهایت به نظر می رسد که ما بزودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.
۱۳۹۹/۱/۱۳

چند هفته پیش گزارشی در مورد تأخیر در عرضه آیفون 9 به دلیل شیوع COVID-19 انتشار یافت، اما ظاهرا اپل تصمیم خود را عوض کرده، و قصد دارد آیفون 9 را در ماه جاری میلادی معرفی کند.

بر اساس گزارش جدید، این شرکت یک جلسه داخلی برای بحث در مورد چگونگی ادامه کار برگزار کرده است و در نتیجه این جلسه، آیفون 9 در تاریخ 15 آوریل (27 فروردین) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

image

هنوز مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد یک رویداد آنلاین را برای معرفی  آیفون 9  برگزار کند ، یا به سادگی با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی اینکار انجام می‌شود.

گفته می‌شود که آیفون 9 با قیمت 349 یا 399 دلاری عرضه می‌شود و بدین ترتیب باعث شروع جدالی جدید بین گوشی‌های میان رده خواهد شد.

از نظر طراحی ، انتظار داریم که مانند گذشته شاهد یک طراحی ساده درست همانند آیفون 8 باشیم، اپل آیفون 9  با حاشیه‌های بزرگ صفحه‌نمایش و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و تنها یک دوربین در پشت، مشابه  آیفون 8 عرضه خواهد شد.

از آنجا که هنوز در سطح جهانی با یک بیماری همه گیر روبرو هستیم، ناگفته پیداست که برنامه‌های اپل ممکن است دوباره تغییر کند.

البته که امیدواریم که این‌طور نباشد، و شاید گوگل نیز تصمیم بگیرد که به‌زودی پیکسل 4a را معرفی کند تا با آیفون 9 برای تسخیر قلب و ذهن مصرف‌کنندگانی که مایل به پرداخت دو برابر یا سه برابر بیشتر برای گوشی‌های هوشمند نیستند ، به‌ویژه با توجه به شرایط موجود در حال حاضر ، نبرد کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)