خانهاخبار
برنامه زمانی Vivo برای انتشار آپدیت اندروید 10 اعلام شد

برنامه زمانی Vivo برای انتشار آپدیت اندروید 10 اعلام شد

شرکت Vivo با انتشار برنامه‌ای اعلام کرد که تلفن‌های هوشمند این شرکت در چه تاریخی آپدیت اندروید 10 را از طریق رابط کاربری Funtouch OS 10 دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

بعید است کسی با امید دریافت سریع آپدیت‌های اندروید موبایلی از شرکت Vivo بخرد، چون این شرکت از گذشته جزو شرکت‌هایی بوده که معمولا خیلی دیر آپدیت‌ها را منتشر می‌کرده است. این رویه در خصوص اندروید ۱۰ نیز تغییری نخواهد کرد.

شرکت Vivo در ماه دسامبر از FunTouch OS 10 رونمایی کرد؛ پوسته‌ای که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده و قابلیت‌های متنوعی را در بر می‌گیرد. اما با وجود گذشت ماه‌ها از زمان انتشار این رابط کاربری، هنوز هیچ دستگاهی این آپدیت را دریافت نکرده است.

خوشبختانه حالا بالاخره اخبار تازه‌ای در این زمینه منتشر شده است. شرکت Vivo بعد از تاخیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا، سرانجام فهرستی از دستگاه‌های دریافت‌کننده اندروید ۱۰ و تاریخ انتشار این آپدیت برای آن‌ها را به اشتراک گذاشته است. البته به خاطر داشته باشید که این زمان‌بندی برای بازار چین است و سایر کشورها احتمالا با کمی تاخیر آپدیت‌های جدید را دریافت خواهند کرد.

اولین دستگاهی که FunTouch OS 10 را می‌گیرد Vivo NEX 3 و Vivo NEX 3 5G است. این دستگاه و مدل 5G آن در تاریخ ۱۴ مارس اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند اما در ابتدا فقط ۴ هزار نفر قادر به نصب این به‌روزرسانی خواهند بود و برای انجام این کار باید ثبت نام کنند.

سپس در اواخر ماه مارس شاهد انتشار Vivo X27 و Vivo X27 Pro خواهیم بود. به دنبال آن‌ها NEX S و NEX A و NEX Dual Display نیز اندروید ۱۰ را در اوایل ماه آوریل دریافت می‌کنند. در اواسط ماه آوریل نوبت به Vivo S5 می‌رسد و بعد در اواخر همان ماه کاربران Z5, Z5i, Z5x و S1 و S1 Pro می‌توانند به این آپدیت دسترسی پیدا کنند. در انتها، کاربران Vivo Z3, Z3i و X23 باید تا اواخر ماه ژوئن انتظار بکشند تا به اندروید ۱۰ مجهز شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)