خانهاخبار
گزارش: سری وان پلاس 8 با قیمت پایه 400 پوند به بازار می‌آید

گزارش: سری وان پلاس 8 با قیمت پایه 400 پوند به بازار می‌آید

بر اساس گزارش تازه‌ای که مدعی است خانواده وان پلاس 8 در تاریخ 26 فروردین معرفی خواهد شد، کوچک‌ترین عضو این خانواده با قیمت پایه 400 پوند راهی بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

چندی پیش در شایعه‌ای اعلام شد که خانواده وان پلاس ۸ احتمالا در اواسط آوریل معرفی می‌شود. حالا امروز تاریخ دقیقی برای رویداد رونمایی از این محصولات اعلام و گفته شده که ۱۴ آوریل مصادف با ۲۶ فروردین می‌توانیم منتظر وان پلاس ۸ باشیم. البته این خبر هنوز توسط مراجع رسمی تایید نشده، اما شواهد از صحت آن خبر می‌دهد.

طبق اعلام همین منبع خبری، وان پلاس ۸ لایت در ماه ژوئیه در بریتانیا معرفی می‌شود و از چیپستی ناشناخته از شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای دارد و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس ۸ لایت قیمتی در حدود ۴۰۰ پوند خواهد داشت.

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که وان پلاس ۸ لایت هم در مراسم رونمایی از وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو حاضر خواهد بود یا نه. گفته می‌شود که وان پلاس ۸ پرو احتمالا بالاخره به فناوری شارژ بیسیم مجهز خواهد شد و از شارژ بیسیم معکوس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند اما مدل پرو ۱۲ گیگابایت رم و نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این در حالی است که نرخ نوسازی نمایشگر وان پلاس ۸ عادی ۹۰ هرتز خواهد بود. همچنین، وان پلاس ۸ پرو از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۵۰ واتی بهره‌مند می‌شود، ولی وان پلاس ۸ معمولی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۳۰ واتی به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)