خانهاخبار
ساعت هوشمند جدید Oppo، کپی دیگری از اپل واچ!

ساعت هوشمند جدید Oppo، کپی دیگری از اپل واچ!

تصویر ساعت هوشمند جدید اوپو به تازگی در رسانه‌های خبری منتشر شده که از لحاظ ظاهر، شباهت زیادی به اپل واچ دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۴

مسئولان کمپانی اوپو در تدارک آن هستند تا در روز ششم مارچ مصادف با شانزدهم اسفند، از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کنند. این محصول که تصویر آن امروز در رسانه‌های خبری منتشر شده است، از زیبایی و جذابیت خیره کننده‌ای برخوردار است و در نگاه اول، ممکن است ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها، یعنی اپل واچ را در خاطر شما زنده کند.

طبق توییت جدیدی که در اکانت توییتر کمپانی Oppo منتشر شده، خبر معرفی ساعت هوشمند جدید با نام اوپو واچ به اطلاع کاربران رسیده و اعلام شده است که در رویداد معرفی Oppo Find X2 که ششم مارچ، یعنی سه روز دیگر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی از جمله مشخصات فنی و قیمت آن مشخص نشده است. اما از این تصویر منتشر شده، می‌توان برخی چیزها را کشف کرد. به نظر می‌رسد که امکان دریافت یا برقراری تماس برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده و اگر به سمت راست تصویر نگاه بیاندازید، می‌بینید که ظاهرا آپشنی برای ارسال پیام به شخص تماس گیرنده نیز وجود خواهد داشت.

image

 

با نگاهی به جزئیات، می‌توانیم تفاوت‌هایی میان اوپو واچ و اپل واچ قائل شویم. در این تصویر، اثری از دکمه Digital Crown که در اپل واچ وجود دارد، دیده نمی‌شود. اما ظاهر اصلی و بدنه این ساعت هوشمند، شباهت زیادی به اپل واچ دارد. مانند سایر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل WearOS، دکمه بزرگ‌تری را در سمت راست بدنه می‌بینیم که جایگزین دکمه دیجیتال کراون اپل واچ شده است. در قسمت چپ تصویر، اوپو واچ را در رنگ آبی تیره مشاهده می‌کنیم که چنین امری برای ساعت هوشمند اپل به هیچ عنوان وجود ندارد.

image

 

یکی از مقامات کمپانی اوپو چندی پیش در اکانت توییتر خود، اعلام کرده بود که نمایشگر این محصول خمیده و به شیشه سه بعدی نیز مجهز خواهد بود.

اگر کمی به قبل‌تر نیز بازگردیم، به یاد می‌آوریم که در تاریخ سی‌ام ژانویه، تصویر دیگری از Oppo Watch در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. در این تصویر، دکمه‌های کناری این محصول و محفظه مربوط به میکروفون به راحتی قابل ملاحظه است. اگر با دقت به این تصویر نگاه کنید، متوجه یک خط سبز رنگ نازک، روی دکمه پایینی می‌شوید که هنوز مشخص نیست، برای چه امری در نظر گرفته شده است.

image

 

ششم اسفند ماه مصادف با 25 فوریه، تصویر بالا در شبکه اجتماعی Weibo مشاهده شد که نمایشگر خمیده اوپو واچ را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشت. بر اساس ترجمه متن قرار گرفته روی این عکس، می‌توانیم دریابیم که Oppo Watch به سیستم عامل WearOS مجهز خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)