خانهاخبار
مینگ چی کو: روند تولید آيفون تا نیمه دوم 2020 بهبود نخواهد یافت!

مینگ چی کو: روند تولید آيفون تا نیمه دوم 2020 بهبود نخواهد یافت!

مینگ چی کو معتقد است که تولید انبوه آیفون، با توجه به شیوع کرونا تا نیمه دوم سال جاری میلادی به شکل سابق باز نخواهد گشت.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

همان طور که می‌دانید، مینگ چی کو یکی از تحلیل گران و اشخاص معتبر در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید. او در آخرین مصاحبه‌ای که با وب سایت MacRumors انجام داده، مدعی شده است که خط تولید آیفون‌های جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا، با مشکل مواجه شده و معضل پیش آمده، تا نیمه دوم سال جاری میلادی بر طرف نخواهد شد. وی همچنین چندی پیش، هشدار داده بود که کمپانی‌های تولید کننده قطعات آیفون که در کشور چین قرار دارند، با مشکل مواجه شده‌اند و همین موضوع نیز سبب خواهد شد تا کمپانی اپل در تولید محصولات جدید خود با معضل بزرگی مواجه شده و به احتمال خیلی زیاد، شاهد تأخیر قابل ملاحظه‌ای در عرضه پرچمداران جدید کوپرتینویی‌ها خواهیم بود.

روند تولید و عرضه لنز دوربین آیفون‌های جدید نیز با چنین مشکلی مواجه شده است و مینگ چی کو معتقد است که بازگشت این روند به حال سابق، دست کم تا ماه May طول خواهد کشید.

image

 

در ماه ژانویه، او پیش بینی کرده بود که خط تولید مدل 5G آیفون‌های جدید آغاز به کار کرده و این محصولات در پاییز سال جاری میلادی، روانه بازار خواهند شد. کمی بعد او در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که نسل دوم آیفون SE که احتمالا با نام آیفون 9 از آن یاد خواهد شد، با وجود تهدیدات ویروس کرونا، در نیمه اول سال 2020 معرفی و در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

مینگ چی کو همچنین مدعی شده است که تکنولوژی به کار رفته شده در دوربین‌های محصولات جدید، دقیقا به سبک و سیاق نسل پیشین، یعنی خانواده آیفون 11 خواهد بود.

با اثراتی که ویروس کرونا بر تمامی کشورها گذاشته است، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بیماری جدید سرانجام چه بلایی بر سر محصولات دنیای تکنولوژی خواهد آورد و اهالی کوپرتینو نیز چگونه با آن کنار خواهند آمد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)