خانهاخبار
پتنت‌های جدید اپل، حقایق جالبی را آشکار کرده است!

پتنت‌های جدید اپل، حقایق جالبی را آشکار کرده است!

اهالی کوپرتینو به تازگی پتنت‌هایی را به ثبت رسانده‌اند که به این ترتیب، اسرار این کمپانی برای محصولات آینده را فاش کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۳

آیا کانسپت گوشی هوشمند می میکس آلفا را به خاطر دارید؟‌ این محصول به نمایشگری مجهز بود که کل بدنه دستگاه را به خود اختصاص داده بود. حال به نظر می‌رسد که کمپانی اپل نیز قصد تولید چنین محصولی را دارد.

اگر پتنت جدیدی که با نام Electronic Device with Glass Enclosure به ثبت رسیده حقیقت داشته باشد، در آینده نزدیک باید شاهد عرضه آیفونی باشیم که کل بدنه آن به نمایشگر اختصاص یافته است. این پتنت، محصولی را به نمایش گذاشته که تمام قسمت‌های بدنه آن به نمایشگر تعلق داشته و به این ترتیب، شاهد ارائه محصولی با نمایشگر منعطف، اما خاص‌تر و جذاب‌تر از موارد کنونی خواهیم بود.

image

 

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، آیفونی در مرکز آن به نمایش در آمده که هر شش جهت آن، به صفحه نمایش اختصاص یافته که یکی از آنها، به قسمت اصلی تعلق داشته و اکثر کارها با آن انجام پذیر است. این محصول فاقد هر گونه دکمه فیزیکی بوده و به جای آن، سنسورهای لمسی یا قسمت‌هایی که به فشار حساس هستند، انجام دهنده امور خواهند بود.

مسئولان و مهندسان اپل بر این باورند که تولید محصولی با این خصوصیات، باعث می‌شود تا بسیاری از اموری که آیفون و اکثر گوشی‌های هوشمند در حال حاضر قادر به انجام آنها نیستند، انجام پذیر شود. به عنوان مثال شما می‌توانید برخی از محتویات نمایشگر را به قسمت پشتی هدایت کرده و دو نفر به صورت همزمان، امکان مشاهده تصویر، سند یا فایل‌های ویدئویی را در اختیار داشته باشید.

image

 

رابط کاربری این محصول نیز بسیار جذاب خواهد بود. چرا که کاربران قادر خواهند بود تا برخی آیکون‌های کاربردی را روی صفحه اصلی نگه داشته و بعضی دیگر را به صفحه پشتی یا قسمت‌های کناری هدایت کنند.

مهندسان اپل سال‌هاست که به دنبال تولید آیفونی هستند که تمام قسمت‌های آن، به نمایشگر اختصاص یافته باشد. با اینکه در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند با نمایشگر تمام صفحه می‌تواند جذاب باشد، اما خیلی از افراد هنوز هم از جاذبه‌ها و قابلیت‌های غیر باوری که این گونه گجت‌ها می‌توانند با خود به همراه داشته باشند، بی‌خبر هستند.

همان طور که اشاره شد، این تصاویر تنها پتنت بوده و لزومی به تولید انبوه آنها در حال حاضر حس نمی‌شود. زمانی که تکنولوژی اجازه ساخت چنین محصولی را به مهندسان اپل بدهد، مطمئنا با یک آیفون جذاب و خیره کننده روبرو خواهیم شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)