خانهاخبار
رندر LG V60 ThinQ به همراه بعضی از مشخصات آن افشا شد

رندر LG V60 ThinQ به همراه بعضی از مشخصات آن افشا شد

به دنبال لغو MWC 2020، حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم ال‌جی مراسم رونمایی از محصولات خود را در چه تاریخی برگزار خواهد کرد. یکی از این محصولات ظاهرا LG V60 ThinQ است که به‌تازگی رندری از آن منتشر شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۳

به توجه به اخبار و گزارش‌ها زمان زیادی تا رونمایی از پرچمدار بعدی ال جی باقی نمانده و به‌تازگی مطلبی افشا شده که رندری کامپیوتری از LG V60 ThinQ را به ما نشان می‌دهد. بر اساس گزارش وب‌سایت Android Headlines، ال جی آماده است تا برخلاف گذشته که در بهار موبایلی از سری G و در پاییز موبایلی از سری V را معرفی می‌کرد، این بار در فصل بهار دست به رونمایی از پرچمدار تازه‌ای از سری V بزند.

این وب‌سایت در مطلبی تازه تصویری از گوشی جدید V60 ThinQ را منتشر کرده که احتمالا در بالای نمایشگر آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است. این گوشی طراحی لبه-به-لبه دارد و از این حیث شبیه G8X ThinQ است که پارسال به بازار آمد.

از جمله مشخصات قابل توجه این دستگاه می‌توانیم به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از 5G و دوربین عقب چهارگانه اشاره کنیم. اگرچه در حال حاضر برخی از مشخصات این دستگاه مثل اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن معلوم نیست، اما گفته می‌شود که باید منتظر چهار میکروفن، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام، ۸ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، جک هدفون و شکاف کارت حافظه باشیم. این تلفن هوشمند همچنین دکمه ویژه‌ای برای استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت دارد.

در رندری که از LG V60 ThinQ منتشر شده تاریخ ۲۴ فوریه دیده می‌شود که احتمالا به زمان رونمایی این دستگاه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ اشاره داشت. اما از آن‌جایی که این مراسم لغو شد، احتمالا در هفته‌های آتی باید منتظر این تلفن هوشمند قدرتمند باشیم. سخنگوی شرکت ال جی در پاسخ به گزارشگر خبرگزاری CNET در بیانیه‌ای گفته است:

ال‌جی قدردان انتظار کاربران برای رونمایی از تلفن هوشمند بعدی ماست، ولی ما نمی‌توانیم در حال حاضر درباره خبرهای افشایی یا گمانه‌زنی‌ها صحبت کنیم. از مخاطبان می‌خواهیم کمی صبور باشند تا در چند روز آینده جدیدترین نوآوری‌های خود را با جهان به اشتراک بگذاریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)