خانهاخبار
توییک جیلبریک: با Springtomize 5، اسپرینگ بورد آیفون را دگرگون کنید

توییک جیلبریک: با Springtomize 5، اسپرینگ بورد آیفون را دگرگون کنید

یکی از مهم ترین دلایلی که برخی افراد دست به جیلبریک آیفون می‌زنند، تغییر ظاهر رابط کاربری آن است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹

افرادی که از دنیای جیلبریک سررشته دارند، می‌دانند که به کمک این ابزار می‌توان ظاهر رابط کاربری آیفون را تغییر داد و به این ترتیب، می‌توانید اسپرینگ بورد آیفون را متناسب با نظر خود طراحی و تنظیم کنید.

Springtomize را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و کامل‌ترین توییک‌های جیلبریک به حساب آورد. این توییک سال‌هاست که بروزرسانی شده و متناسب با آخرین نسخه سیستم عامل آی او اس طراحی و توسعه می‌یابد. این بار نیز از این قضیه مستثنی نیست و نسخه پنجم آن، برای iOS 13 منتشر شده است.

آقای Janosh Hubner، توسعه دهنده آی او اس که این توییک را طراحی و منتشر کرده است، روز گذشته پنجمین نسخه از Springtomize را برای پشتیبانی از آی او اس 13 در اختیار جیلبریک کنندگان گذاشت.

image

 

همان طور که به استحضار شما رساندیم، نسخه چهارم آنکاور برای جیلبریک آی او اس 13 عرضه شد و حالا، بهترین موقع برای ارائه نسخه پنجم Springtomize و پشتیبانی از این پتلفرم بود. بد نیست بدانید که تا این لحظه، کاربران آيفون 5S تا آیفون 10 قادر بودند تا به کمک نرم‌افزار Checkra1n، دستگاه مبتنی بر iOS 13 خود را جیلبریک کنند، اما چنین امری برای دارندگان محصولات جدید اپل میسر نبود.

قسمت‌های مختلفی از جمله موارد زیر، از طریق توییک Springtomize 5 قابل تغییر است:

  • انیمیشن‌ها
  • اپ سوییچر
  • کنترل سنتر
  • داک
  • فولدرها
  • آیکون‌ها
  • لاک اسکرین
  • نوتیفیکیشن سنتر
  • صفحات
  • استاتوس بار

تمامی این موارد، از طریق منوی تنظیمات این توییک، پس از نصب آن در دسترس خواهد بود:

image

image

 

بعد از اعمال تمامی تنظیمات به دلخواه، می‌توانید از دکمه ریسپرینگ قرار گرفته در بالای صفحه اصلی تنظیمات، آیفون خود را Respring کرده و شاهد اعمال تغییرات باشید.

همچنین امکان ذخیره و انتخاب پروفایل‌های مختلف برای کاربر نیز در نظر گرفته شده است. به این ترتیب می‌توانید تنظیمات مختلف خود را به آسانی ذخیره کرده و با یک کلیک، شاهد اعمال تغییرات عمده‌ای روی رابط کاربری آیفون باشید. علاقمندان به تغییر ظاهر آیفون، مطمئنا از چنین قابلیتی نهایت استقبال را به عمل خواهند آورد. چرا که با یک کلیک، می‌توانید ظاهر صفحات آيفون را با تغییرات گسترده‌ای روبرو کنید.

image

 

امکان انتخاب رنگ، بهبود مصرف باتری و پردازش اطلاعات و امکان اعمال تغییرات به صورت لحظه‌ای، از جمله تغییرات نسخه پنجم Springtomize است که کاربران را بیشتر به سمت خود جذب خواهد کرد.

علاقمندان، می‌توانند این توییک را با پرداخت 4.99 دلار از سورس Packix خریداری کرده و بعد از نصب، از مزیت‌های آن نهایت استفاده را ببرند. در حال حاضر، این توییک تنها با iOS 13 سازگار است و اگر از نسخه‌های دیگر این پلتفرم استفاده می‌کنید، باید ورژن‌های قدیمی‌تر را دانلود و روی آیفون خود نصب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)