خانهاخبار
مینگ-چی کو از چند محصول اپلی جدید برای نیمه نخست 2020 اسم برد

مینگ-چی کو از چند محصول اپلی جدید برای نیمه نخست 2020 اسم برد

تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل که پیش‌بینی‌های جدید درباره محصولات این شرکت دارد، اخیرا در گزارشی به احتمال معرفی چند محصول تازه در نیمه اول سال 2020 اشاره و احتمال تاخیر در عرضه محصولات به خاطر شیوع ویروس کرونا را مطرح کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۲

به‌تازگی گزارشی از سوی مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، منتشر شده که بر اثرات ویروس کرونا بر زنجیره تامین اپل تمرکز دارد. با این حال، کو در این گزارش به چند محصول تازه اشاره کرده که در نیمه نخست ۲۰۲۰ قرار است از سوی اپل معرفی شود.

محصولات مدنظر مینگ-چی کو شامل آیفون SE 2، آیپد پرو جدید، مک‌بوک‌های جدید با کیبورد قیچی، پد شارژ بیسیم، تگ باند فوق وسیع (UWB) و یک هدفون بلوتوث رده بالاست. شایعات پیرامون تگ UWB سال گذشته میلادی بسیار زیاد شده بود و عده‌ای حتی توانستند اشارات آن را در کدهای اپل پیدا کنند. این گجت به دستگاه‌های شما وصل می‌شود و اجازه می‌دهد که به‌راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

اعلام عرضه پد شارژ بیسیم هم در نوع خود جالب است. اپل یک بار در تولید چنین محصولی که با نام ایرپاور معرفی شده بود شکست خورد. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره قابلیت‌های این دستگاه ارائه نشده و کو صرفا آن را با عنوان «پد شارژر کوچک‌تر» خطاب کرده است. فعلا تنها حدسی که می‌توانیم بزنیم این است که با دستگاهی کوچک‌تر و منطقی‌تر روبرو باشیم که برخلاف بلندپروازی‌های ایرپاور به دنبال ارائه محصولی قابل تولید و جذاب باشد.

image

مینگ-چی کو ایده تولید هدفون‌هایی با برند اپل را از سال ۲۰۱۸ مطرح کرده بود. اگرچه کوپرتینویی‌ها در حال حاضر ایرپاد و ایرپاد پرو را دارند، اما همچنان جای آن‌ها در بازار هدفون‌های رو-گوشی خالی است. البته برند بیتس هم از زیرمجموعه‌های این شرکت به حساب می‌آید، اما بعید نیست که آن‌ها به دنبال ورود به این بازار با برند خود اپل باشند.

تحلیل‌گر شرکت TF International Securities گفت علاوه بر آیفون ۹ که با نمایشگری ۴.۷ اینچی، ۳ گیگ رم، چیپست A13 بایونیک و حاشیه‌های زیاد امسال معرفی می‌شود، قرار است سال آینده شاهد محصولی به نام آیفون ۹ پلاس باشیم که ترکیبی از بهترین ویژگی‌های آیفون ۶، ۷، ۸، آیفون XR و آیفون ۱۱ است. ظاهرا اپل می‌خواهد نمایشگری تمام صفحه از نوع LCD را در این دستگاه به کار ببرد که فیس آیدی را به طور کلی حذف می‌کند. در نتیجه ناچ این گوشی خیلی کوچک‌تر خواهد بود یا شاید به طور کلی حذف شود. این دستگاه مجددا به تاچ آیدی مجهز می‌شود، اما حسگر آن به جای دکمه هوم در دکمه پاور دستگاه قرار می‌گیرد. مینگ-چی کو می‌گوید این دستگاه طراحی تازه‌ای خواهد داشت که تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. آیفون ۹ پلاس از نمایشگری ۵.۵ یا ۶.۱ اینچی استفاده خواهد کرد و به عنوان جانشین آیفون XR در مارس ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. 

کو در ادامه در خصوص سه محصول دیگر یعنی آیپد پرو جدید، مک‌بوک ایر جدید و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی جدید اشاره کرد. او هشدار داد که ویروس کرونا می‌تواند در زنجیره تامین اپل اختلال ایجاد کند و باعث به تعویق افتادن زمان عرضه این محصولات شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)