خانهاخبار
Vivo تا چند هفته دیگر دو موبایل جدید روانه بازار هند می‌کند

Vivo تا چند هفته دیگر دو موبایل جدید روانه بازار هند می‌کند

شرکت Vivo رسما تایید کرده که تا هفته دوم فوریه دو موبایل جدید راهی بازار هند خواهد کرد. گفته شده یکی از این دو دستگاه از 5G پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۱/۵

شرکت Vivo بالاخره رسما اعلام کرد که برند iQOO را وارد بازار هند خواهد کرد. مدیر بازاریابی این شرکت، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که تا هفته دوم ماه فوریه دو گوشی جدید از برند iQOO در هند عرضه خواهد شد. این دو گوشی طراحی و مشخصات یکسانی خواهند داشت، اما یکی از آن‌ها از 5G پشتیبانی می‌کند تا اولین موبایل 5G این برند در هند باشد.

گاگان آرورا، مدیر اجرایی Vivo که مسئولیت بازاریابی هند را هم برعهده دارد، می‌گوید این دو تلفن هوشمند از نظر قابلیت هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت، ولی نسخه 5G از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. او گفت این دستگاه منحصر به بازار هند خواهد بود و از یک فناوری باتری جدید استفاده می‌کند.

چند روز پیش مشخص شده بود که Vivo نشان تجاری و لوگوی جدیدی تحت عنوان vivo Super FlashCharge را ثبت کرده که می‌تواند به فناوری شارژ سریع جدید ۵۵ واتی اشاره داشته باشد.

فعلا اطلاعات خاصی درباره دستگاه 4G این شرکت اعلام نشده اما احتمال دارد که موبایلی با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ منتها بدون استفاده از مودم اسنپدراگون ایکس ۵۵ را ببینیم. شاید هم از چیپست اسنپدراگون 720G استفاده شود که کوالکام همین چند روز پیش آن را به طور اختصاصی برای بازار هند معرفی کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)