خانهاخبار
لنوو در حال توسعه یک هدست واقعیت مجازی مستقل جدید است

لنوو در حال توسعه یک هدست واقعیت مجازی مستقل جدید است

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، لنوو در آینده از یک هدست واقعیت مجازی مستقل جدید رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

لنوو عملکرد مناسبی در دنیای محصولات واقعیت مجازی ندارد؛ با این حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد دوباره برای بهبود عملکرد خود، تلاش کند. بر اساس اطلاعات جدیدی که از سوی FCC در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، هدست Lenovo VR3030S در حال توسعه است. این دستگاه یک هدست واقعیت افزوده مستقل محسوب می‌شود. در گذشته شاهد معرفی چندین هدست واقعیت افزوده مستقل مانند لنوو Mirage Solo و یا Oculus Quest بودیم. این هدست‌ها برای کار نباید به کامپیوترها وصل شوند، چرا که دارای پردازنده مستقل هستند.

هدست لنوو Mirage Solo بر اساس پلتفرم Daydream VR گوگل توسعه پیدا کرده و به همین علت، عملکرد مناسبی ندارد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود هدست جدید آن دارای پلتفرم دیگری مانند Steam VR شرکت ولو و یا Windows Mixed Reality مایکروسافت باشد. حتی امکان استفاده از Oculus شرکت فیس‌بوک نیز وجود دارد. لنوو در این بخش از بازار برند ناشناخته‌ای محسوب می‌شود، البته باید بدانید که این شرکت در توسعه هدست Oculus Rift S نقش بسزایی داشته است.

image

در حالی که تاییدیه FCC اطلاعاتی از این هدست جدید در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد، ما منتظر این موضوع هستیم که لنوو کنترلرهای واقعیت مجازی خود را نیز به ثبت برساند. باید منتظر ماند و دید لنوو برای هدست واقعیت مجازی جدید خود چه کنترلرهایی را در نظر می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)