خانهاخبار
تصاویر مدل رندر شده گلکسی اس 20 اولترا منتشر شد

تصاویر مدل رندر شده گلکسی اس 20 اولترا منتشر شد

کمتر از یک ماه تا رویداد معرفی خانواده گلکسی S20 باقی مانده و اخبار و حواشی پیرامون این محصولات در حال افزایش است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۸

همان طور که می‌دانید، سامسونگ تاریخ 11 فوریه مصادف با 22 بهمن را برای رونمایی از پرچمداران جدید خود، یعنی خانواده Galaxy S20 در نظر گرفته است. امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصاویر رندر شده از گلکسی S20 اولترا بودیم که زبان طراحی و نحوه چینش دوربین و سایر مشخصات این محصول را به نمایش می‌گذارد.

همان طور که اشاره شد، این تصاویر تنها طرح مفهومی و مدل رندر شده این دستگاه را به نمایش می‌گذارد و تا به این لحظه هیچ گونه مهر تأییدی روی آنها زده نشده است. به این ترتیب زبان طراحی و سبک و سیاق قرار گرفتن دکمه‌های سخت افزاری، نحوه چینش دوربین‌ها و هر آنچه در این تصاویر می‌بینید، از شایعاتی است که تا به حال در رسانه‌های خبری منتشر شده است.

سبک و سیاق طراحی این محصول، تا حد زیادی گوشی P40 هوآوی را در اذهان کاربران یادآور می‌شود. یکی از شبیه‌ترین قسمت‌ها در طراحی دو محصول یاد شده، نحوه چیدمان دوربین‌ها در فضای مستطیل شکل پشت بدنه گوشی است. هر دو گوشی هوشمند مذکور، از چهار سنسور دوربین در کنار فلاش LED بهره می‌برند که در این قسمت مستطیل شکل، در پشت بدنه به چشم می‌خورند.

ابعاد و اندازه قسمتی که سنسورهای دوربین در آن قرار گرفته‌اند نیز به نظر می‌رسد که یکسان باشد. تنها تفاوت آنها، در نوع فلاش LED و محل قرارگیری آن خلاصه می‌شود. در P40 هوآوی، فلاش LED دوگانه در قسمت بالا قرار گرفته و ظاهر آن بیشتر به کپسول شباهت دارد، این در حالی است که فلاش گوشی هوشمند سامسونگ به حالت دایره‌ای و در قسمت پایین جای خوش کرده است.

از جمله مشخصات سخت افزای Galaxy S20 Ultra که تا به این لحظه در رسانه‌های خبری منتشر شده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده اسنپدراگون 855
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
  • 12 و 16 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

در این کلیپ ویدئویی نیز می‌توانید گلکسی S20 اولترا سامسونگ را از زوایای مختلف مشاهده کنید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

قاسم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اسنپدراگون 855?

سینا

۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با عرض پوزش
مدل پردازنده را اشتباه نوشتید و احتمالا اشتباه تایپی هست
اسنپ دراگون جدید 865 هست
شما 855 نوشتید
با تشکر