خانهاخبار
CES 2020: سیستم صوتی TCL، از انعکاس صدا برای القای حالت Dolby Atmos استفاده می‌کند

CES 2020: سیستم صوتی TCL، از انعکاس صدا برای القای حالت Dolby Atmos استفاده می‌کند

شرکت TCL در جریان برگزاری کنفرانس خود در همایش جهانی CES 2020 از نسل جدید سیستم‌های صوتی خود با قابلیتی هیجان انگیز پرده برداشت.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

همان طور که می‌دانید، رویداد بین المللی CES 2020 در حال برگزاری است و شرکت TCL هم یکی از شرکت کنندگان در این اتفاق به حساب می‌آید. این برند به تازگی سیستم صوتی جدیدی با نام Alto 9 Plus Dolby Atmos را معرفی کرده است که برای اولین بار، با تلویزیون های Toku به صورت کامل سازگار است.

اگر شما تلویزیون Roku در اختیار داشته باشید، می‌توانید به کمک کنترل این تلویزیون، سیستم صوتی TCL را نیز کنترل نمایید. همچنین امکان اعمال تنظیمات داخلی نیز به این ترتیب وجود خواهد داشت.

image

 

البته بد نیست بدانید که برای استفاده از این سیستم صوتی، احتیاجی به تلویزیون Roku نیست. چرا که این دستگاه به صورت پیش فرض، دارای ریموت کنترل است و با تمامی تلویزیون‌ها سازگار خواهد بود.

سیستم صوتی Alto 9 Plus از تکنولوژی تی سی ال که با نام Ray-Danz شناخته می‌شود، بهره می‌برد و به این ترتیب، با پخش صدای با کیفیت و استفاده از انعکاس صوت، صدای دالبی اتموس را در فضای منزل یا هر محیط دیگری ایجاد می‌کند. با دقت به فضای خالی در دو سمت اسپیکر اصلی این سیستم صوتی نگاه کنید. مهندسان TCL از این فضای خالی برای ایجاد انعکاس و خلق حالت دالبی اتموس استفاده می‌کنند.

image

 

سیستم صوتی TCL تا به حال موفق به دریافت جایزه‌ای در بخش طراحی نشده است، چرا که در نگاه اول مانند یک سینمای خانگی می‌ماند. اما تکنولوژی Ray-Danz واقعا جوابگوی نیازهای کاربران خواهد بود.

صداهای اصلی مانند دیالوگ‌ها از اسپیکر میانی خارج می‌شوند تا میان صداهای تولید شده پنهان نشوند. به این ترتیب صداهای پس زمینه از سایر نقاط خارج شده و حس خوبی را به شنونده القا می‌کند. 

در نهایت بد نیست بدانید که سیستم صوتی Alto 9 Plus به یک ساب ووفر نیز مجهز است که به همراه آن ارائه می‌شود.

image

در صورت تمایل، می‌توانید اواخر این ماه، سیستم صوتی فوق‌العاده TCL را خریداری نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)