خانهاخبار
CES 2020: ال جی و سامسونگ، شانه به شانه در عرصه یخچال‌های هوشمند

CES 2020: ال جی و سامسونگ، شانه به شانه در عرصه یخچال‌های هوشمند

شرکت‌های سامسونگ و ال جی در تدارک آن هستند تا از نسل جدید یخچال‌های هوشمند خود در همایش جهانی CES 2020 رونمایی کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

نسل جدید یخچال Family Hub سامسونگ و نسل دوم InstaView ThinQ ال جی به ویژگی هوش مصنوعی مجهز شده‌اند و قابلیت تشخیص غذاهای داخل یخچال را دارا هستند. این ایده از طریق قرارگیری دوربین‌ها درون یخچال میسر شده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از طریق اسکن مواد غذایی درون یخچال، از کمبودها مطلع شود.

اولین نسل از یخچال‌های Family Hub سامسونگ در همایش جهانی CES 2016 معرفی شد و از آن زمان تا به حال، با ارائه آپدیت های مختلف از جمله پشتیبانی از بیکسبی، سازگاری با SmartThings و اسپیکرهای AKG، رفته رفته به جذابیت آنها افزوده شده است. در آخرین بروزرسانی، امکان تشخیص تصویر مواد غذایی داخل یخچال به کمک دوربین‌های داخلی میسر شده است.

پیش تر کاربران به کمک این دوربین‌ها، امکان مشاهده فضای درون یخچال را داشتند و به این ترتیب در صورتی که برای خرید به مغازه‌ها مراجعه می‌کردند، می‌توانستند از کمبود مواد غذایی اطلاع پیدا کنند. اما به کمک بروزرسانی جدید و مجهز شدن دوربین‌ها به هوش مصنوعی، مواد غذایی درون یخچال مرتب اسکن شده و کمبودها به صورت خودکار به کاربر گزارش داده می‌شود.

همچنین امکان پخش فایل‌های ویدئویی یا میرور کردن صفحه تلویزیون و گوشی هوشمند روی نمایشگر یخچال فراهم شده است. به این ترتیب شما می‌توانید کلیپ‌های IGTV را به صورت مستقیم روی نمایشگر یخچال مشاهده کنید.

image

 

از طرف دیگر شرکت ال جی، دو مدل جدید از یخچال‌های InstaView خود مجهز به نمایشگر 22 اینچی را رونمایی خواهد کرد که در صورت لزوم، این نمایشگر قابلیت پنهان شدن و نمایش مواد غذایی درون یخچال را خواهد داشت. به این ترتیب دون نیاز به باز کردن درب یخچال و هدر رفتن هوای سرد داخل آن، می‌توانید از وجود مواد غذایی مورد نیاز درون یخچال اطمینان حاصل کنید. 

از جمله قابلیت‌های دیگر این یخچال، می‌توانید به حالت Craft Ice اشاره کرد. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی، قالب‌های یخ دایره‌ای 2 اینچی را در مدت زمانی کوتاه از این دستگاه تحویل بگیرید و زیبایی بیشتری به نوشیدنی‌های خود ببخشید.

محصولات ال جی همچنین به تکنولوژی هوش مصنوعی نیز مجهز شده‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه قابلیت‌هایی را با خود به همراه خواهد داشت.

image

 

هنوز متأسفاه اطلاعاتی در مورد نحوه قیمت‌گذاری این محصولات موجود نیست. اما بر اساس ارزش گذاری‌های پیشین، می‌توانیم انتظار قیمت‌هایی بین 4500 تا 6000 دلار را داشته باشیم.

نسل جدید یخچال‌های Family hub سامسونگ در بهار 2020 روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)