خانهاخبار
تصویر زنده تازه‌ای از گوشی هوشمند Note 10 Lite منتشر شد

تصویر زنده تازه‌ای از گوشی هوشمند Note 10 Lite منتشر شد

چندی است که صبحت‌ها پیرامون تلفن هوشمند گلکسی نوت 10 لایت بالا گرفته و امروز، شاهد درز تصویر زنده‌ای از این محصول هستیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

کمتر از دو ماه تا مراسم رونمایی از Galaxy Note 10 Lite سامسونگ باقی مانده و کم کم شایعات پیرامون این محصول آغاز شده است. امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصویر زنده‌ای از محصول آینده سامسونگ هستیم که توجهات اهالی دنیای تکنولوژی را به خود جلب کرده است.

یکی از افراد فعال در دنیای فناوری و یوتیوب به نام TechTalkTV امروز تصویری را منتشر کرده و مدعی شده است که گلکسی نوت 10 لایت به این شکل خواهد بود. در این تصویر شاهد قلم S Pen در کنار یک گوشی هوشمند هستیم.

همان طور که برخی شایعات پیشین حکایت داشتند، نسخه لایت Note 10 با ظاهری به همان شکل همراه خواهد بود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر و ناچ قطره‌ای همراه دوربین سلفی از جمله مشخصات این محصول است. پیش بینی می‌شود که صفحه نمایش OLED نوت 10 لایت با رزولوشن 1800 × 2400 و نسبت ابعاد تصویر 20:9 همراه باشد. این نسبت ابعاد تصویر در مقایسه با محصولات امروزی (19:9)، ارتفاع بیشتری خواهد داشت.

image

 

در قسمت پشت بدنه، شاهد چینش مربعی قسمت دوربین هستیم که سه عدد لنز به همراه ماژول فلاش را در خود جای داده است. بدنه دستگاه نیز مانند سایر محصولات سامسونگ، ظاهری براق خواهد داشت.

شخص افشا کننده تصویر همچنین مدعی است که این محصول با پردازنده اگزینوس 9810 عرضه خواهد شد، چیزی که پیش بینی‌های بسیاری از اهالی دنیای فناوری از آن حکایت داشت. اگر باقی حرف و حدیث‌های پیرامون Note 10 Lite صحت داشته باشد، باید انتظار قرارگیری سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر ، جک هدفون و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را هم داشته باشیم.

همان طور که بالاتر اشاره شد، کلیه این مشخصات سخت افزاری در حال حاضر در حد شایعه است و باید تا حدود دو ماه دیگر منتظر بمانیم و ببینیم که محصول نهایی، تا چه اندازه به این عناوین شباهت خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)