خانهاخبار
رسما اصلاح شد؛ Realme X50 5G هفدهم دی معرفی می‌شود

رسما اصلاح شد؛ Realme X50 5G هفدهم دی معرفی می‌شود

شرکت ریلمی بالاخره در پستی رسمی در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که Realme X50 5G را به همراه نسخه لایت این تلفن هوشمند در تاریخ 17 دی روانه بازار می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۳

شرکت Realme چند وقتی است که تبلیغات گوناگونی را برای گوشی هوشمند Realme X50 5G آغاز کرده است. در حال حاضر ما با بخشی از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه آشنا هستیم و اگرچه قبلا در گزارش‌ها از تاریخ دیگری برای رونمایی از این دستگاه یاد شده بود، اما امروز این شرکت رسما در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که X50 5G را در تاریخ ۷ ژانویه (۱۷ دی) در پکن معرفی خواهد کرد. ریلمی در پست رسمی خود پوستری پیرامون این مراسم منتشر کرد که از حداقل دو رنگ Realme X50 5G خبر می‌دهد.

علاوه بر این، در این پست اعلام شد که X50 5G تنها موبایلی نخواهد بود که ریلمی ۱۷ دی معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که در کنار نسخه عادی این گوشی یک نسخه لایت هم عرضه خواهد شد، اما فعلا هیچ اطلاعاتی درباره این تلفن هوشمند در دسترس نیست.

با این حال، درباره X50 5G می‌دانیم که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد و نمایشگری خواهد داشت که روی آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه تعبیه شده است. این گوشی از ارتباطات همزمان 5G و وای فای پشتیبانی می‌کند و با فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 به بازار می‌آید که می‌تواند باتری دستگاه را ظرف ۳۰ دقیقه از صفر به ۷۰ درصد برساند.

با توجه به این که هنوز حدود دو هفته تا زمان رونمایی از این دستگاه باقی مانده است، انتظار می‌رود که در روزهای آتی اطلاعات یا تبلیغات بیشتری درباره این سری منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)