خانهاخبار
مشخصات و قیمت سامسونگ گلکسی S10 لایت فاش شد

مشخصات و قیمت سامسونگ گلکسی S10 لایت فاش شد

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی گلکسی S10 لایت رونمایی می‌کند. به تازگی مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند لو رفته است.
۱۳۹۸/۹/۲۹

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با گوشی گلکسی نوت 10 لایت بودیم. علاوه بر این دستگاه، شاهد رونمایی از یک گوشی لایت دیگر نیز از سوی سامسونگ خواهیم بود. این گوشی هوشمند، گلکسی S10 لایت نام دارد. به تازگی مشخصات و قیمت آن به اینترنت راه پیدا کرده است. این اطلاعات را WinFuture در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. با توجه به انتشار رندرهای این گوشی هوشمند در هفته‌های گذشته، اطلاعات جدید ما را به صورت کامل با آن آشنا می‌کند.

گوشی گلکسی S10 لایت به صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:8 مجهز می‌شود. این پنل به صورت مسطح طراحی شده و در مرکز بخش بالایی آن یک حفره قرار می‌گیرد. این حفره دوربین سلفی این گوشی هوشمند را میزبانی می‌کند. در گذشته شاهد چنین سبک طراحی در گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 بودیم. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ وایرلس معکوس است.

image

سامسونگ گلکسی اس 10 لایت از سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 بهره می‌برد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون 855 تامین می‌کند که توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. با توجه به این موضوع، این دستگاه از نظر پردازنده، میزان رم و حافظه داخلی تفاوت چندانی با گوشی‌های سری گلکسی S10 ندارد. کاربران در این گوشی هوشمند می‌توانند از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت استفاده کنند.

تفاوت اصلی میان این اسمارت فون و گوشی‌های سری گلکسی S10 مربوط به دوربین اصلی است. گلکسی S10 لایت به دوربین اصلی سه گانه مجهز می‌شود. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بوده که از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این سنسور از فناوری Pixel Binning پشتیبانی می‌کند که به معنای خلق تصاویر 12 مگاپیکسلی با کنتراست و رنگ مناسب است. سنسور دوم این دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 است. گلکسی S10 از سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد.

image

سنسور سوم دوربین اصلی گلکسی اس 10 لایت 5 مگاپیکسلی از نوع ماکرو است. سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی S10 و گلکسی اس 10 پلاس سنسور تله فوتو در نظر گرفته که در نسخه لایت این محصولات حضور نخواهد داشت. در کنار دوربین اصلی این گوشی هوشمند فلاش LED قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور 32 مگاپیکسلی باشد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گلکسی S10 لایت در اواسط ماه ژانویه 2020 معرفی می‌شود. در این ماه با گوشی گلکسی نوت 10 لایت نیز ملاقات خواهیم کرد.

این گوشی هوشمند ابتدا در هند و کشورهای آسیایی با نام گلکسی A91 به فروش می‌رسد. سپس این دستگاه با نام گلکسی S10 لایت در کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات جدید، قیمت گلکسی S10 لایت برابر با 679 یورو است که البته در برخی کشورها با مالیات کمتر، با قیمت 669 یورو به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود محصول آینده سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی وارد بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)