خانهاخبار
چه کار کنیم تا در سفر با اتوبوس به ما خوش بگذرد؟

چه کار کنیم تا در سفر با اتوبوس به ما خوش بگذرد؟

اگر به همراه دوستان‌ یا خانواده قرار است بلیط اتوبوس رویال سفر را خریداری کنید احتمال زیاد درطول مسیر هم‌صحبت‌های خوبی خواهید داشت. اما اگر قرار است سفر کاری داشته باشید و یا به‌ هر دلیلی به تنهایی مسافرت کنید ممکن است طولانی بودن مسیر کمی برای شما خسته کننده باشد.
۱۳۹۸/۹/۲۷

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که قصد خرید بلیط اتوبوس رویال سفر برای مسافرت به یکی از شهرهای ایران را دارید اما طولانی بودن مسیر شما را آزار می‌دهد. ممکن است به دلایل زیادی اتوبوس را برای سفر خود انتخاب کرده‌ باشید اما بعد گرفتن بلیط اتوبوس علی بابا، به مسیر طولانی فکر کنید و احساس کنید که ممکن است درطول مسیر به شما خوش نگذرد.

image

 

اگر به همراه دوستان‌ یا خانواده قرار است بلیط اتوبوس رویال سفر را خریداری کنید احتمال زیاد درطول مسیر هم‌صحبت‌های خوبی خواهید داشت. اما اگر قرار است سفر کاری داشته باشید و یا به‌ هر دلیلی به تنهایی مسافرت کنید ممکن است طولانی بودن مسیر کمی برای شما خسته کننده باشد.

 البته نگران نباشید، این مقاله برای این نوشته شده است که به شما درطول مسیر به شما خوش بگذرد. در ادامه‌ این مقاله راهکارهای خوب و عملی بیان شده است تا پس از خرید بلیط اتوبوس از علی بابا بتوانید درطول سفر احساس خوبی داشته باشید.

 

پیدا کردن هم‌صحبت

بعد از خرید بلیط اتوبوس از علی بابا و شروع مسافرت یکی از راه‌هایی که می‌توانید از آن لذت ببرید داشتن یک هم‌صحبت است.

ممکن است نفر کناری شما در اتوبوس هم‌صحبت خوبی باشد و تجربه‌های ریز و درشتی داشته باشد که بتواند آن‌ها را با شما به اشتراک بگذارد و حتی دوستان خوبی شوید.

در پیدا کردن هم‌صحبت، یکی از بهرین روش‌ها، دقت به نقاط اشتراک‌ با طرف مقابل است. برای مثال فرض کنید شما و نفر کناری‌تان هر دو دانشجو هستید. این وجه اشتراک قطعا دغدغه‌های یکسانی را در شما ایجاد کرده است که می‌توانید در مورد آن‌ها صحبت کنید.

 البته سعی کنید درصورت تمایل طرف مقابل با او صحبت کنید. این کار برای سفرهای طولانی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد زیرا در بعضی سفرها مسیر آن‌قدر طولانی است که اگر فردی برای صحبت در کنارتان نباشد ممکن است خستگی مسیر برای شما چند برابر شود.

 

خوابیدن در اتوبوس

خوابیدن در اتوبوس یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند. درحقیقت اتوبوس به‌خاطر ناهمواری‌های جاده، مشکلات صندلی، نور نامناسب و سر و صدای زیاد، مشکلاتی را برای برخی مسافران به‌همراه دارد.

برای اینکه خواب راحتی در اتوبوس داشته باشید سعی کنید هنگام خرید بلیط اتوبوس از علی بابا صندلی مناسب خود را پیدا کنید.

همچنین برای کمتر شدن صدای اتوبوس می‌توانید از هندزفری‌تان استفاده کنید و یک آهنگ آرام گوش دهید. نور نامناسب اتوبوس را نیز می‌توانید به کمک یک چشم‌بند تا حد زیادی خنثی کنید. و در انتها اگر گردن شما در اثر خوابیدن در اتوبوس دچار مشکل و درد می‌شود می‌توانید از دور گردنی‌های طبی استفاده کنید تا آسیب کمتری به گردن شما وارد شود.

 

image

 

همراه داشتن خوراکی

اگر مسافت شما طولانی است بهتر است خوراکی‌های متعددی را ‌همراه خود داشته باشید. البته پس از تهیه بلیط اتوبوس رویال سفر و هنگام سوار شدن به اتوبوس از طرف ترابری پایانه، بسته‌های خوراکی به مسافران داده می‌شود اما بهتر است خودتان نیز متناسب با سلیقه‌تان خوراکی‌های لازم را به‌همراه داشته باشید.

 درضمن حتما می‌دانید که اتوبوس‌های مسافربری در طول سفرها موظف‌ هستند که در ایستگاهای بین‌راهی توقف داشته باشند تا همه‌ی مسافران بتوانند استراحتی کوتاه در میانه مسیر داشته باشند. همراه داشتن یک فلاسک یک نفره نیز می‌تواند برای نوشیدنی‌های مورد علاقه شما مفید باشد.

 

بازی‌های تلفن همراه

بازی کردن با تلفن همراه یا لپ تاپ می‌تواند درطول مسیر سفر لذت‌بخش و هیجان‌انگیز باشد. البته بهتر است قبل از شروع سفر بازی‌های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید زیرا معمولا در جاده‌های ایران پوشش اینترنت ضعیف است. البته اگر اهل مطالعه کتاب‌های الکترونیک نیز هستید می‌توانید پس از خرید بلیط اتوبوس از علی بابا یک یا چند کتاب الکترونیکی دانلود کنید و در طول مسیر مطالعه کنید.

مرتب کردن فایل‌های قدیمی

یکی از کارهایی که امروزه کمتر کسی در فرصت‌های آزاد برایش وقت می‌گذارد مرتب کردن فایل‌های قدیمی و سیستمی دستگاه‌های مختلف مانند لپ تاپ و تلفن همراه است. مرتب کردن آرشیو عکس‌های قدیمی، آهنگ‌ها و اسناد فایلی می‌تواند کمک زیادی به لذت‌بخش شدن سفر شما کند.

 سعی کنید فایل‌های قدیمی  لپ تاپ و یا تلفن همراه خود را در طول مسیر مرتب کنید. ممکن است در این بین عکس‌ها و یا آهنگ‌هایی را پیدا کنید که شما را به حال و هوای سال‌ها قبل ببرد و مسیر اتوبوس را برای شما لذت‌بخش و جذاب کند. شما پس از تهیه بلیط اتوبوس رویال سفر و شروع سفرتان می‌توانید از فرصت استفاده کرده و فایل‌های قدیمی‌تان را مرتب کنید.

لذت بردن از مسیر

اگر مسیر شما طبیعت خاص و بکری دارد بهتر است پرده‌های پنجره را کنار بزنید و از مسیر لذت ببرید. شاید در نگاه اول این کار کمی حوصله سربر به‌نظر بیاید اما دیدن مناظر طبیعی که شاید هیچ وقت به آن‌ها دقت نکرده‌اید می‌تواند موضوع جذاب و هیجان‌انگیزی برای شما باشد  و می توانید سفر به اتوبوس را به پیک نیک تبدیل کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۹/۲۷
من ک همیشه تک صندلی می یگرم تا کنارم سر خر نباشد!