خانهاخبار
دومین ساعت مجهز به شارژ خورشیدی Garmin در راه است

دومین ساعت مجهز به شارژ خورشیدی Garmin در راه است

با توجه به گزارش‌های جدید، شرکت Garmin مشغول کار روی ساعت هوشمند جدیدی است که مثل Fenix 6 Pro Solar از قابلیت شارژ خورشیدی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۹/۲۴

شرکت Garmin قبلا ساعت هوشمندی با قابلیت شارژ خورشیدی معرفی کرده بود، اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی محصول جدیدی با همین قابلیت است. بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Tizenhelp، گارمین در پی معرفی Instinct 2 Solar است؛ این دستگاه می‌تواند از انرژی خورشیدی برای شارژ مجدد باتری خود استفاده کند. این قابلیت برای اولین بار در Fenix 6 Pro Solar معرفی شده بود.

منبع این گزارش نسخه‌ای افشایی از نرم‌افزار فرم‌ور ساعت‌های گارمین است که در آن اطلاعاتی پیرامون نام، قابلیت‌ها و سایر ویژگی‌های ساعت جدید این شرکت ذکر شده. از جمله ویژگی‌های این ساعت می‌توانیم به قابلیت تشخیص سطح اکسیژن خون اشاره کنیم. علاوه بر این، گفته می‌شود که این ساعت سنسور ضربان قلبی خواهد داشت که می‌تواند در حین شنا وضعیت ضربان قلب شما را ثبت کند.

همچنین، طبیعی است که قابلیت‌های موجود در ساعت هوشمند Garmin Instinct مثل GPS و GLONASS در این محصول نیز قرار داده شود.

قرارگیری قابلیت شارژ خورشیدی به معنای افزایش قابل توجه قیمت خواهد بود. برای مقایسه، قیمت Fenix 6 Pro Solar حدود ۱۰۰۰ دلار است در حالی که مدل غیرخورشیدی آن با قیمت ۷۰۰ دلار فروخته می‌شود. تفاوت ۳۰۰ دلاری قیمت این دو محصولی آن قدر زیاد است که با آن می‌توانید یک ساعت هوشمند عادی خریداری کنید.

با این حساب، از آن‌جایی که قیمت اولیه Garmin Instinct از ۲۹۹ دلار شروع می‌شد اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت نسخه دوم این ساعت هوشمند حدود ۶۰۰ دلار باشد. با این حال، تا زمانی که اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشود نمی‌توانیم از صحت گزارش‌های فعلی مطمئن شویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)