خانهاخبار
هوآوی P40 لایت احتمالا موبایلی آشنا خواهد بود

هوآوی P40 لایت احتمالا موبایلی آشنا خواهد بود

افشاگری آگاه به اخبار شرکت هوآوی در توئیتر اعلام کرده که هوآوی P40 لایت موبایلی از سری Nova خواهد بود که هم‌اکنون در بازار وجود دارد اما این شرکت در آینده آن را به عنوان عضوی از خانواده P40 روانه بازار می‌کند.
۱۳۹۸/۹/۲۳

یکی از استراتژی‌های پرتکرار در شرکت هوآوی معرفی گوشی‌های قدیمی با نام متفاوت در بازارهای مختلف است. این قضیه تاکنون نمونه‌های زیادی داشته که از فهرست کردن آن‌ها صرف‌نظر می‌کنیم. حالا اخیرا منبعی آگاه به اخبار مربوط به هوآوی اعلام کرده که هوآوی P40 لایت قرار است دستگاهی آشنا باشد.

این افشاگر که ما آن را با حساب کاربری RODENT950 در توئیتر می‌شناسیم، در پست جدید خود گفته هوآوی P40 لایت همان هوآوی Nova 6 SE خواهد بود که هفته گذشته رسما از سوی این کمپانی روانه بازار شد. او همچنین تصویری از رندر مطبوعاتی مدل سیاه رنگ این گوشی را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.

هوآوی بدون شک این موبایل را در رنگ‌های بیشتری معرفی خواهد کرد، اما امیدواریم که سایر رنگ‌ها با رنگ‌های هوآوی Nova 6 SE متفاوت باشد. Nova 6 SE نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع LCD با کیفیت +FHD دارد که در بالای سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است. این گوشی از پردازنده Kirin 810 استفاده می‌کند که همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

دوربین عقب Nova 6 SE سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی به همراه سنسورهای ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق دارد. در بخش سلفی نیز سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. Nova 6 SE یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند حسگر اثر انگشت کناری، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه USB-C و EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ دارد.

پیش‌بینی می‌شود که همین مشخصات در هوآوی P40 لایت نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. البته این احتمال وجود دارد که مقدار رم و حافظه داخلی در P40 لایت تغییر کند. انتظار داریم نسخه لایت سری جدید پرچمداران این کمپانی زودتر از سایر اعضای این خانواده معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)