خانهاخبار
هوآوی P40 پرو با باتری گرافنی از راه می‌رسد

هوآوی P40 پرو با باتری گرافنی از راه می‌رسد

اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده هوآوی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. هوآوی P40 پرو از فناوری شارژ سریع 50 واتی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۹/۲۱

هوآوی در حال توسعه گوشی‌های P40 و P40 پرو به عنوان جایگزین گوشی‌های هوآوی P30 و P30 پرو است. گوشی‌های سری پی 30 در سه ماهه اول سال جاری میلادی معرفی شدند و با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود دستگاه‌های جایگزین آن‌ها در سه ماهه اول 2020 در معرض دید عموم قرار بگیرند. به تازگی اطلاعات جدیدی از هوآوی P40 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این گوشی هوشمند احتمالا به یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 50 واتی مجهز می‌شود.

بر اساس افشاگری اخیر، باتری گرافنی 5500 میلی آمپر ساعتی هوآوی پی 40 پرو در مقایسه با نمونه لیتیومی، 70 درصد کوچکتر است. این باتری با استفاده از فناوری شارژ سریع 50 واتی، در مدت زمان 45 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. انتظار می‌رود هوآوی P40 پرو دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Waterfall باشد. این پنل OLED از رزولوشن QHD+ و رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. در صورتی که شایعه اخیر درست باشد، نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارت فون به 98 درصد می‌رسد که بی‌نظیر است. احتمالا هوآوی برای دسترسی به این هدف، از حفره درون صفحه نمایش استفاده می‌کند.

image

انتظار می‌رود قدرت این گوشی‌های هوشمند توسط چیپست کایرین 990 5G تامین شود. پنل پشتی هوآوی P40 پرو دوربین اصلی پنج گانه را میزبانی می‌کند. سنسورهای این گوشی هوشمند با همکاری لایکا توسعه پیدا می‌کنند. احتمالا سنسور اصلی این دوربین، سونی IMX700 و یا IMX686 با قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و به صورت RYYB باشد. این سنسور توسط یک سنسور 20 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 12 مگاپیکسلی پریسکوپی، سنسور ماکرو و سنسور ToF همراهی می‌شود. این دوربین قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه به سنسور استاندارد و سنسور اولترا واید مجهز خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ معرفی این محصولات و یا قیمت آن‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. انتظار می‌رود در ماه مارس 2020 با گوشی‌های سری هوآوی P40 ملاقات کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mahdi

۱۳۹۸/۹/۲۱
7 سال منتظر این روز بودم که اولین گوشی با باتری گرافنی ساخته بشه .عالیه بالاخره وضعیت باتری اسمارت فون ها تغییر میکنه.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۲۱
باتریِ کوچکتر یعنی گوشی با "ضخامت کمتر??"
ولی گلکسی11 باتریش گرافنی نیست?
گلکسی12 گرافنی میشه? تا اون موقع هم کی مُرده کی زُنده