خانهاخبار
تایید شد؛ Realme X50 5G از اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند

تایید شد؛ Realme X50 5G از اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند

ریلمی امروز رسما اعلام کرد که گوشی میان‌رده آتی آن‌ها یعنی Realme X50 5G از چیپست جدید اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۹/۲۰

شرکت ریلمی در ماه نوامبر تایید کرد که Realme X50 را در آینده نزدیک به عنوان اولین تلفن هوشمند 5G این شرکت معرفی می‌کند. اولین تیزر این دستگاه نشان داد که نمایشگر Realme X50 دارای حفره‌ای بیضی‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه است. حالا امروز این تولیدکننده چینی اعلام کرده که Realme X50 5G از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد.

موبایل آتی ریلمی با اسنپدراگون 765G به 5G دوگانه دسترسی خواهد داشت. از آن‌جایی که چیپست این گوشی میان‌رده به حساب می‌آید، انتظار داریم که برچسب قیمتی دستگاه بسیار مناسب باشد رقبای Realme X50 5G مثل Oppo Reno 3 Pro 5G و Redmi K30 Pro نیز از همین پردازنده استفاده می‌کنند.

در گزارش‌های اخیرا آمده که Realme X50 5G نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع آمولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. این گوشی مجهز به دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۶۰ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است و در بخش سلفی نیز دوربینی ۳۲ + ۸ مگاپیکسلی دارد. میان‌رده آتی ریلمی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و می‌توانید آن را با فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 شارژ کنید. این گوشی احتمالا ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به همراه دارد.

ریلمی در کنار این موبایل نسخه‌ای تحت عنوان Realme X50 Youth Edition هم معرفی خواهد کرد. این گوشی نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی خواهد داشت. چیپست این دستگاه مدیاتک MT6885 5G خواهد بود و در قاب عقبش دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۱۶ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. مدل Youth Edition این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)