خانهاخبار
تماشای تلویزیون با قابلیت جدید سامسونگ، لذت بخش تر می شود

تماشای تلویزیون با قابلیت جدید سامسونگ، لذت بخش تر می شود

همزمان با پیشرفت دنیای تکنولوژی و رسانه‌ها، روند هوشمند شدن تلویزیون ها نیز با سرعت بیشتری در حال طی شدن است.
۱۳۹۸/۹/۱۸

همان طور که می‌دانید، فناوری‌های مختلف روز به روز در حال گسترش هستند و اگر کمی اخبار روز را دنبال کنید، مسلما این موضوع را متوجه شده‌اید. گجت‌های خانگی مانند تلویزیون نیز همگام با تکنولوژی در حال بروز شدن هستند، اما سیستم نویگیشن با ابزارهای کنترلی تلویزیون هنوز جای پیشرفت زیادی دارد، مخصوصا اگر صحبت از همگام سازی گوشی با تلویزیون به میان آید.

اما بر اساس گزارش LetsGoDigital، ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا دنیای تلویزیون‌های هوشمند را دگرگون کرده و با اضافه کردن قابلیت Samsung Tap View، ارتباط میان گوشی و تلویزیون‌های هوشمند را بهبود بخشد. به کمک این فناوری شما قادر خواهید بود تا تنها با یک بار لمس صفحه، محتوای گوشی خود را به تلویزیون انتقال دهید.

ابزارهای میرور کردن تصویر مانند Miracast یا کروم کست تا اندازه‌ای نیاز کاربران را برطرف نموده‌اند، اما اغلب با مشکلاتی از قبیل سر و کله زدن با وای فای یا وارد شدن به اکانت گوگل روبرو می‌شوند. اما Samsung Tap View آمده تا این قبیل مشکلات را نیز حل نمایند.

ابزاری که برای استفاده از این تکنولوژی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما یکی از گزینه‌های محتمل، استفاده از تکنولوژی NFC است. در حال حاضر فناوری NFC روی بسیاری از دیوایس‌های الکترونیکی جوابگوی کاربران است و استفاده از آن برای میرور کردن تصویر گوشی روی تلویزیون، مطمئنا لذت بخش خواهد بود.

قابلیت Tap View سامسونگ را می‌توان یک تکنولوژی بسیار جذاب به حساب آورد. لذا باید منتظر ماند و دید که ورود این قابلیت به دنیای واقعی، تا چه اندازه روی زندگی کاربران تأثیر خواهد گذاشت.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)