خانهاخبار
نوکیا برنامه گوشی‌های 5G خود را فردا اعلام می‌کند

نوکیا برنامه گوشی‌های 5G خود را فردا اعلام می‌کند

شرکت نوکیا فردا با حضور در رویداد معرفی نسل بعدی چیپست کوآلکام درباره برنامه خود پیرامون گوشی‌های 5G صحبت خواهد کرد. این شرکت پنج‌شنبه همین هفته قرار است از موبایل تازه‌ای رونمایی کند.
۱۳۹۸/۹/۱۱

حدود یک هفته پیش، نوکیا در خبری اعلام کرد که تلفن هوشمند بعدی این شرکت در تاریخ ۵ دسامبر معرفی می‌شود. در آن اطلاعیه گفته نشده بود که این گوشی پرچمدار خواهد بود یا نه. اما حالا شایعه‌ای منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد درباره موبایل بعدی نوکیا حدس و گمان داشته باشیم.

مدیر ارشد محصول HMD Global در توئیتی گفته که در مراسم اسنپدراگون تِک سامیت روی صحنه خواهد رفت. کوآلکام قرار است در این مراسم از نسل بعدی تراشه‌های خود رونمایی کند. طبق گفته مدیر محصول HMD، در این رویداد همچنین اطلاعات بیشتری درباره برنامه این شرکت برای گوشی‌های 5G اعلام خواهد شد. تاریخ دقیق این مراسم سه‌شنبه ۱۲ آذر خواهد بود.

بنابراین سه‌شنبه باید منتظر اعلام برنامه‌های نوکیا در خصوص تلفن‌های 5G باشیم و پنج‌شنبه نیز با موبایل جدید این شرکت آشنا شویم. آیا موبایلی که پنج‌شنبه معرفی می‌شود دستگاهی با پشتیبانی از فناوری 5G خواهد بود؟ باید صبر کنیم و ببینیم.

گزارش‌های قبلی از احتمال معرفی موبایل پرچمداری با پشتیبانی از 5G در نمایشگاه MWC 2020 خبر داده بودند. این نمایشگاه اواخر ماه فوریه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، بنابراین هنوز باید نزدیک سه ماه منتظر بمانیم. با این حال، امیدواریم که در کنفرانس فردای کوآلکام اطلاعات بیشتری در این باره به دست آوریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)