خانهاخبار
آیا پول خریداران پیکسل 4 به حساب‌شان بازگشت داده می‌شود؟

آیا پول خریداران پیکسل 4 به حساب‌شان بازگشت داده می‌شود؟

همزمان با کاهش قیمت 200 دلاری پیکسل 4 در فروشگاه‌ها، آیا گوگل تصمیم می‌گیرد تا این هزینه اضافه را به خریداران پیشین بازگرداند؟
۱۳۹۸/۹/۱۱

همان طور که می‌دانید، گوشی‌های پیکسل 4 و مدل XL آن چندی پیش با قیمت‌های پایه 799 و 899 دلار به دنیای تکنولوژی معرفی و وارد بازار شدند. این رنج قیمت برای یک گوشی هوشمند پرچمدار در دنیای امروزی زیاد به نظر نمی‌رسد، اما با ورود آیفون 11 با قیمت پایه 699 دلاری، به نظر می‌رسد که جایگاه گوگل در این زمینه کمی متزلزل شود. از همین رو، مقامات غول دنیای جستجوگرها تصمیم گرفتند تا قیمت پیکسل 4 را 200 دلار کاهش داده و به این ترتیب، جای خود را در دل برخی مشتریان جدید به دست آوردند.

اما پیش‌تر، بسیاری از کاربران اقدام به پیش خرید این محصول با قیمت‌های اولیه کرده بودند و حالا با کاهش قیمت 200 دلاری، آنها تا حد زیادی حس حقه بازی را تجربه می‌کنند.

حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا هزینه اضافی یاد شده را به حساب کاربران خود بازگشت دهد. بر اساس اعلام یکی از افراد فعال در وبسایت یوتیوب به نام Brandon Lee، ظاهرا افرادی که شجاعت به خرج داده و با گوگل در این مورد مکاتبه کرده‌اند، موفق شده‌اند تا 100 دلار از مبلغ پرداخت شده را به حساب خود بازگشت دهند.

image

اگر شما هم در طرح پیش فروش گوشی پیکسل 4 شرکت کرده‌اید و مبلغ 799 دلار برای خرید این محصول پرداخت کرده‌اید، می‌توانید با گوگل مکاتبه کرده و درخواست بازگشت وجه اضافه را ارسال نمایید.

اگرچنین امری را انجام داده‌اید، از تجربیات خود را ما و دیگر کاربران بگویید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

اشکان

۱۳۹۸/۹/۲۲
بله من از هر رنگش خریدم و متاسفانه احساس کلاهبرداری شدن میکنم به اقای گوگل پور هم زنگ زدم گفتن توکلم رو از دست ندم و منتظر باشم
فعلا با هلیکوفترم سرم رو گرم کردم تا متوجه این کلاهبرداری نشم
اقا ما اینجا داریم 5برابر قیمت گوشی پول گوشی میدیم بعد اونا به چه فکرن ما به چی