خانهاخبار
پتنت سنسور جدید Bright Night توسط سامسونگ به ثبت رسید

پتنت سنسور جدید Bright Night توسط سامسونگ به ثبت رسید

سامسونگ به‌تازگی سنسور تازه‌ای موسوم به Bright Night را در EUIPO به ثبت رسانده که می‌تواند به صورت اختصاصی برای عکاسی شبانه در گلکسی اس 11 قرار بگیرد.
۱۳۹۸/۹/۹

اخبار و گزارش‌های مربوط به گلکسی اس ۱۱ در چند وقت اخیر بسیار زیاد شده و جدیدترین آن‌ها به پتنتی در اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا (EUIPO) اشاره دارد. در این پتنت سنسور دوربین جدیدی به نام Bright Night را می‌بینیم که قابلیت استفاده از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را دارد. با این حساب، احتمالا قرار است در گلکسی اس ۱۱ یک سنسور کامل به عکاسی و فیلمبرداری شبانه اختصاص داده شود.

image

سامسونگ پیش‌تر حالت اختصاصی Bright Night را در گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ معرفی کرده بود، اما این پتنت حالا از وجود سخت‌افزاری اختصاصی برای این قابلیت خبر می‌دهد. با توجه به رندرهایی که از گلکسی اس ۱۱ و اس ۱۱ پلاس منتشر شده، می‌دانیم که این سری دوربینی پنج‌گانه با ماژول مستطیلی خواهد داشت. گفته می‌شود که سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ از جمله سنسورهای این دوربین قدرتمند هستند.

همچنین در شایعات آمده که هر سه مدل گلکسی اس ۱۱ به فوکوس خودکار لیزری مجهز می‌شوند و می‌توانند با کیفیت 8K فیلمبرداری انجام دهند. پیش‌تر به وجود قابلیت‌های جدید عکاسی و فیلمبرداری مثل Director’s View نیز در کد بتای گلکسی اس ۱۱ اشاره شده بود. با تمام این تفاصیل به نظر می‌رسد که سامسونگ در دوربین گلکسی اس ۱۱ دست به تغییرات بزرگی زده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)