خانهاخبار
اپل تولید ایرپاد پرو را دو برابر می‌کند

اپل تولید ایرپاد پرو را دو برابر می‌کند

با توجه به استقبال فراتر از انتظار مشتریان از ایرپاد جدید اپل، این شرکت به منابع تامین خود گفته که تولیدات‌شان را دو برابر کنند. ایرپاد پرو حدود یک ماه با قیمت 249 دلار معرفی شد.
۱۳۹۸/۹/۹

فروش ایرپاد و ایرپاد پرو چنان خوب بوده که اپل نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. به گزارش وبسایت Nikkei Asian Review، کوپرتینویی‌ها اطلاعیه‌ای برای تمام تامین‌کنندگان خود ارسال کرده و از آن‌ها خواسته‌اند که فرآیند تولید هدفون‌های بیسیم این شرکت را با سرعت بیشتری انجام دهند. اپل از تولیدکنندگان می‌خواهد تولید ایرپاد پرو را دو برابر کنند.

همکار تجاری اپل در تولید ایرپاد پرو شرکتی به نام Luxshare-ICT است که دو کارخانه در چین دارد. کوپرتینویی‌ها می‌خواهند تولید ماهانه ۱ میلیون ایرپاد پرو را به ۲ میلیون دستگاه برسانند. ایرپاد عادی با کیس شارژر بیسیم توسط شرکتی ویتنامی به نام GoerTek تولید می‌شود که آن‌ها هم قرار است تولیدات خود را در مقیاس کمتری افزایش دهند.

هندزفری‌های بیسیم اپل سریع‌ترین رشد را در میان محصولات این شرکت داشته‌اند و تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که فروش آن‌ها ممکن است سالانه به ۲۰۰ میلیون دستگاه برسد. البته در حال حاضر انتظارات از رقم فروش ۸۰ میلیون دستگاه تا سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهد. خبرگزاری بلومبرگ چند هفته پیش اعلام کرد که اپل می‌خواهد به لطف ایرپاد پرو تا انتهای ۲۰۱۹ حدود ۶۰ میلیون ایرباد بیسیم بفروشد.

قیمت ایرپاد پرو اپل در حال حاضر ۲۴۹ دلار است و مشتریان در برخی بازارها برای دریافت این محصول باید تا ۳۰ روز صبر کنند. قیمت ایرپاد عادی با کیس معمولی ۱۵۹ دلار و با کیس شارژر بیسیم ۱۹۹ دلار در نظر گرفته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)