خانهاخبار
شیائومی رسما Mi Band 3i را با قیمتی باورنکردنی معرفی کرد

شیائومی رسما Mi Band 3i را با قیمتی باورنکردنی معرفی کرد

شیائومی ساعاتی پیش رسما از نسخه تازه‌ای از دستبند سلامتی خود با نام Mi Band 3i رونمایی کرد. این دستگاه فاقد قابلیتی مرسوم است اما قیمت بسیار ارزانی دارد.
۱۳۹۸/۸/۳۰

شیائومی امروز از دستبند سلامتی جدیدی به نام Mi Band 3i رونمایی کرد که به‌طور اختصاصی برای بازار هند طراحی و تولید شده است. این دستگاه شباهت زیادی به Mi Band 3 دارد، اما فاقد سنسور ضربان قلب است. این موضوع به شیائومی اجازه داده تا دستگاه مذکور را با قیمت باورنکردنی ۱۸ دلار روانه بازار کند.

سوای از بحث سنسور ضربان قلب، هیچ تفاوتی بین Mi Band 3i و Mi Band 3 وجود ندارد. دستبند جدید شیائومی همچنان نمایشگری ۰.۷۸ اینچی از نوع آمولد دارد که رزولوشن آن ۱۲۸ در ۸۰ پیکسل است و صرفا از رنگ‌های سیاه و سفید پشتیبانی می‌کند. دکمه خازنی پایین دستگاه اجازه می‌دهد با رابط کاربری آن ارتباط برقرار کنید. در پشت بدنه نیز دو پین Pogo قرار گرفته که امکان شارژ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

image

می بند 3i تمام ویژگی‌های نسخه قبلی از جمله ردیابی خواب، هشدار عدم تحرک، نوتیفیکیشن اپ‌ها، مکان‌یابی یا قفل‌گشایی موبایل و آلارم آرام را در بر می‌گیرد. این دستگاه برای ارتباطات خود از بلوتوث ۴.۲ استفاده می‌کند. اگر در کنار می بند 3i از گوشی‌های شیائومی و اپلیکیشن Mi Fit استفاده کنید، این محصول به راحتی می‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را گردآوری کرده و آن‌ها را به شکلی مناسب برایتان به نمایش درآورد.

Mi Band 3i از همین امروز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و همان طور که گفتیم با قیمت ارزان ۱۸ دلار به فروش می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)