خانهاخبار
گوشی ZTE Blade A7 Prime از راه رسید

گوشی ZTE Blade A7 Prime از راه رسید

شرکت ZTE از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. گوشی‌های ZTE Blade A7 Prime و بلید 10 پرایم این محصولات را تشکیل می‌دهند.
۱۳۹۸/۸/۱۸

شرکت زد‌ تی ای در ماه‌های گذشته از گوشی هوشمند جدیدی برای بازار ایالات متحده آمریکا رونمایی نکرده بود؛ با این حال امروز این شرکت دو گوشی جدید معرفی کرده است. ZTE Blade A7 Prime و ZTE Blade 10 Prime دو گوشی پایین‌رده محسوب می‌شوند که با قیمت اقتصادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. در ادامه شما را با این گوشی‌های هوشمند آشنا می‌کنیم.

ZTE Blade A7 Prime

image

این گوشی هوشمند در مقایسه با برادر خود قیمت پایین‌تری دارد. شرکت زد تی ئی برای این محصول خود یک صفحه نمایش 6.09 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس در نظر گرفته که دارای نسبت تصویر 19.5:9 و برش قطره‌ای است. برش نمایشگر این دستگاه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی دوربین تکی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 به همراه سنسور اثر انگشت و فلاش LED هستیم. دکمه پاور این اسمارت فون دارای رنگ قرمز است.

قدرت گوشی ZTE Blade A7 Prime توسط چیپست مدیاتک هلیو A22 تامین می‌شود که آن را 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. کاربران می‌توانند در این دستگاه از کارت حافظه خارجی استفاده کنند. شرکت زد تی ای برای این اسمارت فون یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که توسط پورت USB Type-C شارژ می‌شود. در بالای این دستگاه جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته است. زد تی ئی بلید A7 پرایم از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای بهره می‌برد و با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد.

ZTE Blade 10 Prime

image

گوشی ZTE Blade 10 Prime به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده و از پردازنده قدرتمندتری در مقایسه با برادر خود بهره می‌برد. در جلوی این دستگاه یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس قرار گرفته که برش قطره‌ای آن، یک سنسور 16 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه هستیم. سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بوده و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.2 است. همانند گوشی A7 Prime، ZTE Blade 10 Prime نیز دارای اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی است.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به چیپست مدیاتک هلیو P60، 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای بهره می‌برد و دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. ZTE Blade 10 Prime با قیمت 179 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)