خانهاخبار
HBO اسپین‌آف اول Game of Thrones را لغو و به جای آن The House of The Dragon را معرفی کرد

HBO اسپین‌آف اول Game of Thrones را لغو و به جای آن The House of The Dragon را معرفی کرد

شبکه HBO اسپین‌آف اول سریال Game of Thrones را که تحت عنوان پروژه Bloodmoon با بازی نائومی واتس در حال ساخت بود لغو و به جای آن اسپین‌آف دیگری را با نام رسمی The House of The Dragon معرفی کرد.
۱۳۹۸/۸/۸

به گزارش خبرگزاری ددلاین، شبکه HBO اولین اسپین‌آف سریال Game of Thrones را که تحت عنوان Bloodmoon در دست تولید بود متوقف کرده است. قسمت پایلوت این سریال در تابستان سال جاری با بازی نائومی واتس و نویسندگی جین گلدمن ساخته شده بود و به داستانی مربوط به هزاران سال پیش از وقایع Game of Thrones می‌پرداخت.

ددلاین در گزارش خود به دلیل مشخصی برای لغو این پروژه اشاره نکرده است، اما گفته می‌شود که مشکلاتی در حین فیلمبرداری پایلوت این سریال در فصل تابستان وجود داشته. البته پیش‌تر گفته شده بود که قسمت پایلوت Game of Thrones نیز با نسخه‌ای که ما به عنوان قسمت اول سریال دیدیم تفاوت‌های زیادی داشته و در ابتدا بسیاری از مسئولان این شبکه را ناامید کرده است. اما پس از آن که ۹۰ درصد از محتوای آن قسمت را مجددا فیلمبرداری کردند، بازی تاج و تخت بالاخره رسما به تلویزیون آمد و تاریخ آن را در طول هشت فصل متحول کرد.

image

پروژه Bloodmoon که به عصر قهرمانان وستروس می‌پرداخت و در برهه‌ای با نام The Long Night از آن یاد می‌شد، تنها اسپین آف سریال Game of Thrones نیست. این شبکه ساعاتی پس از اعلام خبر توقف این پروژه، رسما از آغاز کار اسپین‌آف دیگری به نام House of The Dragon یا «خاندان اژدها» رونمایی کرد که قرار است از روی کتاب Fire and Blood یا «آتش و خون» ساخته شود. این سریال توسط رایان کاندال و جورج آر.آر. مارتین، نویسنده کتاب‌ها، ساخته می‌شود. کاندال وظیفه نویسندگی سریال را برعهده دارد و میگوئل ساپوچنیک نیز علاوه بر کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر همراه کاندال شورانر این سریال خواهد بود.

سریال House of The Dragon به وقایع خاندان تارگرین (اجداد دنریس تارگرین) می‌پردازد و فعلا قرار است یک فصل ۱۰ قسمتی از آن ساخته شود. مدیر اجرایی شبکه HBO این خبر را در خلال کنفرانسی برای سرویس HBO Max اعلام کرد. به گزارش اینترتینمت ویکلی، دلیل انتخاب «خاندان اژدها» به عنوان پروژه بعدی HBO این است که داستان این سریال شاکله‌ای نزدیک‌تر و بهتر با سریال Game of Thrones دارد. پایلوت سریال Bloodmoon صرفا چند ارجاع محدود داشته که احتمالا به نظر شبکه کافی نبوده است. حالا HBO می‌خواهد House of The Dragon را به جایی برساند که وقایع سریال به داستان مهم «رقص اژدهایان» یا The Dance of The Dragons منتهی شود؛ داستانی که نقطه عطفی در تاریخ وستروس به حساب می‌آید و به جنگی داخلی میان دو گروه از خاندان تارگرین‌ها منجر می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که سریال The House of The Dragon در چه تاریخی پخش خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۸/۹
من ک حتا 1 قسمت هم ازش ندیدم!