خانهاخبار
iOS 13.2 با پشتیبانی از Deep Fusion و ایرپاد پرو منتشر شد

iOS 13.2 با پشتیبانی از Deep Fusion و ایرپاد پرو منتشر شد

آپدیت iOS 13.2 از امروز در اختیار تمام کاربران قرار گرفت. این نسخه حدود 60 ایموجی جدید دارد و از فناوری Deep Fusion و ایرپاد پرو پشتیبانی می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بخشی از ویژگی‌های این آپدیت آشنا شوید.
۱۳۹۸/۸/۸

اپل امروز رسما آپدیت iOS 13.2 و iPadOS 13.2 را برای عموم کاربران منتشر کرد. iOS 13.2 شامل قابلیت‌های جدیدی از جمله فناوری تازه Deep Fusion برای آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو، ایموجی‌های جدید و امکانات دیگر است. کوپرتینویی‌ها امروز آپدیت tvOS 13.2 را نیز منتشر کردند.

iOS 13.2 حاوی حدود ۶۰ ایموجی جدید و گونه‌های جدید ایموجی‌های موجود است. اپل اولین بار این ایموجی‌ها را در طول تابستان معرفی کرد و حالا آن‌ها در اختیار تمام کاربران قرار داده است. این آپدیت در مجموع ۵۹ کاراکتر جدید دارد که این عدد با احتساب جنسیت‌های مختلف به ۷۵ و با احتساب رنگ پوست‌های گوناگون به ۲۳۰ می‌رسد.

این نسخه همچنین قابلیتی به نام Announce Messages with Siri دارد که در ابتدا قرار بود به iOS 13 اضافه شود، اما بعدها از نسخه بتای آن آپدیت حذف شد. این ویژگی به سیری اجازه می‌دهد وقتی در حال استفاده از ایرپادی با تراشه H1 هستید، پیامک‌های دریافتی برای شما خوانده شود.

ولی احتمالا مهم‌ترین قابلیت iOS 13.2 برای کاربران آیفون ۱۱ اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از فناوری Deep Fusion دوربین باشد. دیپ فیوژن فناوری جدید پردازش تصویر اپل است که با فعالیت در پس‌زمینه سیستم سعی می‌کند کیفیت تصاویر را برای کاربران سری آیفون ۱۱ بهبود دهد.

iOS 13.2 همچنین یک قابلیت جدید برای سیری دارد که به شما اجازه می‌دهد انتخاب کنید که می‌خواهید اطلاعات خود را برای بهبود این دستیار صوتی با اپل به اشتراک بگذارید یا نه. این تنظیمات با اولین بالا آمدن گوشی پس از نصب iOS 13.2 به شما نشان داده می‌شود.

در انتها نیز iOS 13.2 پشتیبانی از ایرپاد پرو جدید اپل را با خود به همراه می‌آورد. در این نسخه می‌توانید کنترل حالت‌های مختلف هندزفری بیسیم اپل را برای استفاده از Transparency Mode یا Active Noise Cancellation mode در دست بگیرید.

این آپدیت شامل تغییرات کوچک و اصلاح باگ‌های متنوعی است که از اشاره به تمامی آن‌ها صرف‌نظر می‌کنیم. برای نصب iOS 13.2 می‌توانید همین حالا دستگاه خود را آپدیت کنید. اپل در کنار این به‌روزرسانی، iOS 12.4.3 را هم در اختیار کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر قرار داده و نصب آن را به تمامی کاربران توصیه کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)