خانهاخبار
پرچمدار Realme X2 Pro با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

پرچمدار Realme X2 Pro با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت ریلمی سرانجام امروز از اولین پرچمدار خود با اسم Realme X2 Pro پرده‌برداری کرد. این گوشی اسنپدراگون 855 پلاس، دوربین 64 مگاپیکسلی و نمایشگری 90 هرتزی دارد و به قیمت پایه 367 دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۷/۲۳

ریلمی بالاخره رسما از پرچمدار موردانتظار خود با نام Realme X2 Pro رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند، نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد و به دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این غول ۳۶۷ دلاری آشنا شوید.

Realme X2 Pro در جلو و عقب از محافظ گوریلا گلس ۵ برخوردار است. ابعاد این گوشی ۱۶۱ در ۷۵.۷ در ۸.۷ میلی متر و وزن آن ۱۹۹ گرم اعلام شده. X2 Pro نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است و بالای آن یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. روشنایی این نمایشگر ۱۰۰۰ نیتس در نظر گرفته شده و از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. در زیر این پنل حسگر اثر انگشتی قرار گرفته که می‌تواند قفل دستگاه را در عرض ۰.۲۳ ثانیه باز کند. نسبت صفحه به بدنه گوشی جدید ریلمی ۹۱.۷ درصد است.

image

Realme X2 Pro از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۹۶ گیگاهرتز است و کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۰ قرار گرفته. این گوشی حداکثر ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 دارد. X2 Pro همچنین به طور پیش‌فرض با ColorOS 6.1 به بازار می‌آید که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است.

نخستین پرچمدار ریلمی از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی SuperVOOC برخوردار است. این شرکت مدعی است که فناوری شارژ سریع آن‌ها می‌تواند در عرض ۱۰ دقیقه شارژ گوشی را از صفر به ۴۰ درصد رسانده و آن را ظرف ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

دوربین چهارگانه Realme X2 Pro چینشی عمودی دارد و شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ با دیافراگم f/1.8، لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم هیبریدی ۲۰ برابری، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین این تلفن هوشمند قابلیت‌هایی مثل تصویربرداری شبانه، فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه را فراهم می‌کند. Realme X2 Pro برای سلفی گرفتن دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی دارد که از تکنیک ترکیب ۴ در ۱ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

ریلمی X2 پرو از تمام فناوری‌های مرسوم ارتباطی مثل 4G VoLTE، بلوتوث ۵، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی و حتی جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است. این موبایل بلندگوی دوگانه استریو دارد که با فناوری‌های دالبی اتموس و صدای Hi-Res عرضه می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه Realme X2 Pro

image

قیمت و مدل‌های مختلف Realme X2 Pro در دو رنگ سفید و آبی عبارت‌اند از:

  • ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 حدود ۳۶۷ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 حدود ۳۹۵ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 حدود ۴۵۲ دلار

پیش‌خرید Realme X2 Pro از امروز آغاز شده و تا ۱۷ اکتبر ادامه می‌یابد. این محصول رسما از تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) وارد بازار می‌شود.

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه مدل Realme X2 Pro Master Edition

image

مدل ویژه Realme X2 Pro Master Edition توسط طراح مشهور ژاپنی، نائوتو فوکاساوا، طراحی شده است. این دستگاه ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد و با قیمت تقریبی ۴۵۲ دلار وارد بازار می‌شود. سایر مشخصات این مدل با مدل‌های عادی X2 Pro برابر است. ریلمی این نسخه را در دو رنگ قرمز آجری و خاکستری سیمانی عرضه می‌کند. این گوشی از تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره اولین پرچمدار Realme چیست؟ فکر می‌کنید این دستگاه می‌تواند رقیب خوبی برای وان پلاس 7T باشد؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)