خانهاخبار
دومین نسخه آزمایشی iOS 13.2 عرضه شد | بررسی تغییرات

دومین نسخه آزمایشی iOS 13.2 عرضه شد | بررسی تغییرات

اولین نسخه آزمایشی iOS 13.2 قابلیت هایی مانند پشتیبانی از Deep Fusion را به آیفون ها اضافه کرد و حالا با ارائه دومین نسخه، شاهد تغییرات جدیدی هستیم.
۱۳۹۸/۷/۲۱

همان طور که اطلاع دارید، چندی پیش اولین نسخه آزمایشی iOS 13.2 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و در آن، شاهد اضافه شدن پشتیبانی از Deep Fusion در آيفون های جدید بودیم و از طرف دیگر، قابلیت خواندن پیام ها در سیری را می توان یکی دیگر از ویژگی های جذاب آن به حساب آورد.

حالا به ارائه دومین نسخه آزمایشی iOs 13.2 شاهد ارائه قابلیت های جدیدی هستیم که در این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد:

image

 

مرتب کردن چینش اپلیکیشن ها

گزینه Rearaange Apps در منوی 3D Touch یا Haptic Touch به Edit Home Screen تبدیل شده است.

image

 

حذف اپلیکیشن ها از صفحه هوم

در صورت 3D Touch یا Haptic Touch روی آیکون اپلیکیشن ها، می توانید آن ها را بدون وارد شدن به حالت لرزان، از صفحه هوم حذف کنید.

image

 

ایموجی های جدید

در دومین نسخه آزمایشی iOS 13.2 شاهد اضافه شدن ایموجی های Unicode 12 هستیم که در تصویر بالا آن ها را مشاهده می کنید.

اضافه شدن قابلیت انتخاب رنگ پوست ایموجی ها

هنگام استفاده از ایموجی هایی با چند شخصیت، می توانید رنگ پوست هر یک از شخصیت ها را به صورت جداگانه انتخاب نمایید.

صفحه جدید Privacy سیری

هنگامی که برای اولین بار وارد iOS 13.2 شوید، صفحه ای برای اجازه دادن به اپل برای شنود صداهای ضبط شده به نمایش گذاشته می شود.

image

 

حذف تاریخچه سیری

در قسمت تنظیمات دستیار هوشمند اپل در پنل Settings، گزینه جدیدی به نام Siri and Dication اضافه شده که با وارد شدن به آن، می توانید تاریخچه آن ها را برای همیشه از سرورهای اپل حذف کنید.

image

 

صداهای ضبط شده

در قسمت Analytics and Improvements از منوی Privacy، گزینه جدیدی به نام Improve Siri & Dictation اضافه شده که به این ترتیب، اجازه شنود صداهای ضبط شده را به اپل و سیری داده و به این ترتیب، باعث بهبود ارتباط شما با دستیار هوشمند اپل خواهد شد.

انیمیشن های ایرپاد

در این نسخه شاهد اضافه شدن تنظیمات جدیدی برای فعال یا غیر فعال کردن قابلیت حذف نویز (Noise Cancelation) هستیم که خود گواه عرضه نسل جدید ایرپاد هاست.

image

 

تنظیمات ویدئویی برای فیلمبرداری

هنگام فیلم برداری در خانواده آیفون 11، قابلیت جدیدی برای تنظیم رزولوشن و نرخ فریم (fps) در اپلیکیشن Camera در نظر گرفته شده که دقیقا هنگام فیلم برداری و بدون خروج از اپلیکیشن مربوطه می توانید آن ها را اعمال کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)