خانهاخبار
گوشی اوپو Reno Ace در معرض دید عموم قرار گرفت

گوشی اوپو Reno Ace در معرض دید عموم قرار گرفت

شرکت اوپو از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. اوپو Reno Ace از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۲۰

اوپو Reno Ace، جدیدترین پرچمدار سازنده خود در کشور چین معرفی شد. این دستگاه همراه با گوشی اوپو K5 در معرض دید عموم قرار گرفته است. صفحه نمایش این اسمارت فون دارای رفرش ریت 90 هرتز بوده و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند. این گوشی اوپو از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می‌کند. اوپو قیمت پایه 449 دلار را برای این محصول خود در نظر گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این گوشی هوشمند جذاب در ادامه همراه ما باشید.

اوپو Reno Ace از صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس 2400 × 1800 پیکسل با نسبت تصویر 20:9 است. حداکثر روشنایی این پنل به 1000 نیت می‌رسد. شرکت اوپو سنسور اثر انگشت این محصول را زیر نمایشگر قرار داده است. قدرت این محصول را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.96 گیگاهرتز بوده که در بالاترین نسخه اوپو رینو Ace توسط 12 گیگابایت رم همراهی می‌شود.

اوپو Reno Ace در بالاترین نسخه خود به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 مجهز شده است. این دستگاه از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند. اوپو برای این اسمارت فون از سیستم خنک‌کننده استفاده کرده تا در زمان استفاده سنگین، دمای آن افزایش چندانی را تجربه نکند. تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این محصول، پشتیبانی آن از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 است. این تکنولوژی باعث می‌شود این باتری در مدت زمان 30 دقیقه به صورت کامل شارژ شود. در صورتی که دستگاه خود را به مدت 5 دقیقه به شارژر وصل کنید، باتری آن تا 27 درصد شارژ می‌شود. اوپو Reno Ace از فناوری شارژ سریع Quick Charge کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند.

image

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه با چیدمان عمودی هستیم. سنسور اصلی این دوربین، 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 است که از دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. این سنسور توسط سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو با امکان زوم هیبریدی 5 برابر، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. این سنسور درون برش قطره‌ای صفحه نمایش قرار گرفته است.

اوپو Reno Ace به صورت پیش فرض به اندروید 10 و پوسته ColorOS 6.1 مجهز شده است. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند Game Boost 2.0، Frame Boost 2.0 و Touch Boost 2.0 برای بهبود عملکرد است. از راه‌های ارتباطی این اسمارت فون می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، 4G VoLTE، وای فای، GPS با فرکانس دوگانه، NFC، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. اوپو در کنار نسخه استاندارد، از اوپو Reno Ace Gundam Edition نیز رونمایی کرده است. اوپو تنها 30 هزار نمونه از این گوشی هوشمند را به فروش می‌رساند. کاربران می‌توانند برای این مدل مخصوص، گیم پد سفارش دهند.

اوپو Reno Ace در سه نسخه وارد بازار چین می‌شود. در ادامه قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 449 دلار
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی: 477 دلار
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی (Gundam Edition): 505 دلار
  • 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی: 533 دلار

فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 17 اکتبر در کشور چین آغاز می‌شود و در فروش اولیه برای نسخه‌های مجهز به 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن، 28 دلار تخفیف در نظر گرفته می‌شود. نسخه مخصوص این اسمارت فون، Gundam Edition از 11 نوامبر وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)