خانهاخبار
قیمت اوپو K5 لو رفت

قیمت اوپو K5 لو رفت

گوشی اوپو K5 چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود. به تازگی قیمت اوپو K5 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۷/۱۶

در تاریخ 10 اکتبر شرکت اوپو از گوشی هوشمند جدید خود، اوپو K5 رونمایی می‌کند. این دستگاه به عنوان جایگزین اوپو K3 وارد بازار می‌شود. در همین تاریخ با گوشی پرچمدار اوپو Reno Ace نیز ملاقات خواهیم کرد. چند روز پیش از رونمایی رسمی، قیمت اوپو K5 به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس اطلاعات جدید، این دستگاه در دو نسخه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند در کشور چین با رم 6 و 8 گیگابایتی به فروش می‌رسد که البته هر دو دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

بر اساس شایعات، نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم با قیمت 251 دلار و نسخه دارای 8 گیگابایت رم با قیمت 277 دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود شرکت اوپو برای مدت محدودی این دستگاه را با هدفون OPPO MH135 در اختیار خریداران قرار دهد. اطلاعات فاش شده اشاره‌ای به قیمت نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اوپو K5 نکرده است. همانطور که در ابتدا گفته شد، این دستگاه به عنوان جایگزین اوپو K3 وارد بازار می‌شود.

اوپو K3 که تنها چند ماه از عرضه آن می‌گذرد، دارای 3 نسخه است. کاربران می‌توانند این اسمارت فون را مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. قیمت این مدل‌ها به ترتیب برابر با 223، 265 و 321 دلار است. با توجه به قیمت نسخه‌های مختلف اوپو K3، این احتمال وجود دارد که قیمت اوپو K5 در گزارش اخیر غلط باشد.

image

بر اساس شایعات، اوپو K5 به صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با برش نمایشگر قطره‌ای مجهز می‌شود. لازم به ذکر است؛ اوپو K3 فاقد بریدگی و یا حفره درون صفحه نمایش است. نمایشگر گوشی Oppo K5 دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد. قدرت این گوشی هوشمند چینی توسط پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 730G تامین می‌شود و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی VOOC 4.0 Flash Charge است. با استفاده از این تکنولوژی، ظرفیت باتری اوپو K5 در مدت زمان 73 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

این اسمارت فون از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه پوسته ColorOS 6.1 بهره می‌برد. برش نمایشگر قطره‌ای این محصول اوپو یک سنسور 32 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند که انتظار می‌رود تصاویر سلفی باکیفیتی ثبت کند. پنل پشتی اوپو K5 دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می‌کند. این دوربین که دارای چیدمان عمودی است، از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ GW1 بهره می‌برد. سنسور اصلی توسط سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. انتظار می‌رود اوپو گوشی هوشمند جدید خود را در رنگ‌های آبی، سبز و سفید وارد بازار کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)