خانهاخبار
گوشی Realme X2 Pro با فناوری شارژ سریع 65 واتی به بازار می‌آید

گوشی Realme X2 Pro با فناوری شارژ سریع 65 واتی به بازار می‌آید

ریلمی در تبلیغات جدید تلفن هوشمند Realme X2 Pro تایید کرده که این دستگاه با برخورداری از سریع‌ترین فناوری شارژ دنیا یعنی شارژ سریع 65 واتی روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۷/۱۴

شعبه Realme در اروپا شروع به تبلیغ قابلیت جذابی در پرچمدار جدید این شرکت یعنی Realme X2 Pro کرده است. این گوشی احتمالا در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد و تاکنون تایید شده که با موبایلی با مشخصات پریمیوم طرف خواهیم بود، در نتیجه نباید انتظار قیمت خیلی پایینی را داشته باشیم. Realme X2 Pro علاوه بر برخورداری از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، حالا قرار است به سریع‌ترین فناوری شارژ دنیا با نرخ شارژ ۶۵ واتی مجهز شود.

فناوری شارژ ۶۵ واتی قادر است موبایلی با باتری ۴ هزار میلی آمپری را ظرف ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. این فناوری ابتدا در پرچمدار Oppo Reno Ace استفاده خواهد شد و سپس به Realme X2 Pro می‌آید.

image

 

گوشی جدید ریلمی از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند که سرعت کلاک آن ۲.۹۶ گیگاهرتز است. نرخ نوسازی نمایشگر این دستگاه ۹۰ هرتز خواهد بود تا همه چیز روان‌تر باشد و نسبت تصویر نیز ۲۰:۹ در نظر گرفته شده است. Realme X2 Pro احتمالا حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهد داشت، اما هنوز مشخص نیست که در این دستگاه از ناچ استفاده می‌شود یا نه.

اگرچه ریلمی مدعی است که Realme X2 Pro نخستین تلفن هوشمندی در رده خودش است که با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتزی به بازار می‌آید، اما با توجه به برخورداری از قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی احتمالا باید منتظر قیمت بالایی برای این دستگاه باشیم. وانگ وی دِرک، مدیر محصول ریلمی، قبلا در صحبت‌های خود اشاره کرده بود که قیمت این محصول احتمالا چیزی حدود ۵۵۰ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)