خانهاخبار
حالا می‌توانید به پلی‌لیست‌های اسپاتیفای پادکست اضافه کنید

حالا می‌توانید به پلی‌لیست‌های اسپاتیفای پادکست اضافه کنید

اسپاتیفای به مناسبت روز جهانی پادکست از قابلیتی جدیدی در سرویس خود رونمایی کرده که به شما اجازه می‌دهد پادکست‌ها را به پلی‌لیست‌های خود اضافه کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.
۱۳۹۸/۷/۱۱

اسپاتیفای به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های استریم موسیقی در دنیا تلاش می‌کند تا به پلتفرم شماره یک تمام محتواهای صوتی تبدیل شود. بر همین اساس و به مناسبت روز جهانی پادکست، حالا قابلیتی در این پلتفرم در اختیار کاربران قرار داده شده تا علاوه بر آهنگ‌ها بتوانند از پادکست‌ها هم پلی‌لیست بسازند و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

قابلیت افزودن پادکست به پلی‌لیست‌ها در حال حاضر به شکل محدود در اپلیکیشن موبایل اسپاتیفای وجود دارد. اپلیکیشن دسکتاپ این سرویس فاقد این ویژگی است، ولی اگر پلی‌لیست‌های خود را در اپ موبایل اسپاتیفای بسازید، می‌توانید با اپ دسکتاپ این برنامه به آن‌ها گوش کنید.

برای افزودن پادکست به پلی‌لیست‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل اسپاتیفای مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی آیکن Search تپ کنید.
  2. گزینه Podcasts را انتخاب نمایید.
  3. به سراغ پادکست موردنظر خود بروید و منوی سه نقطه‌ای آن را باز کنید.
  4. روی گزینه Add to Playlist تپ نمایید.
  5. حالا یکی از پلی‌لیست‌های موجود را انتخاب کرده یا یک پلی‌لیست جدید بسازید.
image

زمانی که پلی‌لیست جدید خود را تکمیل کردید، مشابه سایر پلی‌لیست‌ها می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اسپاتیفای مدتی است که با قابلیت‌های مختلفِ افزودن پادکست به پلی‌لیست‌ها سروکله می‌زند. طبق اطلاعات موجود، این شرکت معتقد است که در آینده بیش از ۲۰ درصد کاربران کسانی خواهند بود که به محتواهای غیرموسیقی گوش می‌دهند. بنابراین آن‌ها شدیدا به دنبال این هستند که به یکی از سردمداران این حوزه تبدیل شوند؛ خرید دو شرکت بزرگ پادکست‌سازی Gimlet و Anchor نیز گواهی بر همین مدعاست. اسپاتیفای می‌گوید آن‌ها برای بهبود تجربه کاربری سعی دارند فرآیند جستجو، یافتن و شخصی‌سازی پادکست‌ها را بهتر و ساده‌تر کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)