خانهاخبار
تصویر و مشخصات گوشی اوپو K5 در TENAA منتشر شد

تصویر و مشخصات گوشی اوپو K5 در TENAA منتشر شد

مرجع اطلاعات TENAA تصویر و بخشی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند جدید اوپو به نام K5 را منتشر کرد. این دستگاه احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۳

به‌زودی قرار است دستگاه جدیدی به سری K از تلفن‌های هوشمند شرکت اوپو اضافه شود؛ این گوشی اوپو K5 نام دارد و دنباله‌ای بر اوپو K3 است که چند ماه پیش وارد بازار شد. اوپو K5 دستگاهی میان‌رده خواهد بود که البته از نظر جایگاه چند پله بالاتر از K3 قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند با شماره مدل PCNM00 در مرجع اطلاعاتی TENAA تاییدیه گرفته اما اکثر شایعات حاکی از آن است که نام تجاری آن اوپو K5 خواهد بود. موبایل جدید اوپو نمایشگری ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت درون صفحه قرار گرفته است. اوپو K5 از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، ۸ گیگ رم، ۱۲۸ حافظه قابل ارتقای داخلی و ۳۹۲۰ میلی آمپر ساعت باتری استفاده می‌کند که با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 Flash Charge سازگار است. این دستگاه همچنین به صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ پای عرضه می‌شود که از طریق ColorOS در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اوپو K5 دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۶۴ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی هم از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اگرچه هیچ اطلاعات دیگری درباره دوربین این دستگاه در دسترس نیست ولی می‌توانیم حدس بزنیم که لنز ۶۴ مگاپیکسلی لنز اصلی، لنز ۸ مگاپیکسلی لنز فوق عریض یا تله‌فوتو و دو لنز باقی مانده احتمالا از نوع ماکرو و عمق خواهند بود. این چیدمان شبیه Realme X2 است که آن هم قرار است به‌زودی معرفی شود.

ابعاد اوپو K5 برابر ۱۵۸ در ۷۵ در ۸.۶ میلی متر و وزن آن ۱۸۲ گرم است. این دستگاه حداقل در بازار چین در سه رنگ سبز، آبی و سفید به بازار می‌آید. انتظار داریم که اوپو این گوشی را ماه آینده میلادی معرفی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)