خانهاخبار
مشخصات موتورولا وان زوم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت

مشخصات موتورولا وان زوم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت

موتورولا قصد دارد در آینده نزدیک یک عضو جدید به خانواده وان اضافه کند. به تازگی مشخصات موتورولا وان زوم به اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۶/۱۱

تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات و شایعات زیادی در رابطه با گوشی موتورولا One Zoom بودیم. در این شایعات رندرهایی از این محصول نیز حضور داشتند و طراحی آن برای رسانه‌ها آشکار شده است. این گوشی هوشمند موتورولا به چیپست اسنپدراگون 675 مجهز می‌شود که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند. موتورولا برای این محصول خود 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر می‌گیرد که البته توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است. لازم به ذکر است؛ موتورولا وان زوم نسخه آمازون گوشی موتورولا وان پرو محسوب می‌شود و با توجه به این موضوع، فاقد سیستم عامل اندروید وان بوده و از دستیار الکسا بهره می‌برد.

موتورولا وان زوم دارای نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری Super AMOLED و نسبت تصویر 19:9 است. این صفحه نمایش از کیفیت فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. در بالای نمایشگر این دستگاه شاهد حضور بریدگی قطره‌ای هستیم که دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این اسمارت فون یک المان مستطیل شکل به چشم می‌خورد که درون آن دوربین اصلی چهارگانه قرار دارد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که از لرزشگیر اپتیکال دوگانه بهره می‌برد.

image
موتورولا برای دوربین گوشی وان زوم سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک سنسور برای تشخیص عمق در نظر گرفته است. این دوربین قادر به زوم اپتیکال 3 برابر و بزرگنمایی هیبریدی 5 برابر است. از سایر مشخصات این دوربین می‌توان به امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K به صورت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p به صورت 60 فریم بر ثانیه است. این دستگاه وزنی برابر با 190 گرم داشته و از پوشش P2i برای مقاومت در برابر پاشش آب بهره می‌برد. در نهایت باید به ظرفیت باتری این گوشی هوشمند اشاره کرد. این دستگاه به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. موتورولا وان زوم قیمتی برابر با 439 دلار داشته که نسبت به رقبای خود، یک گوشی گران قیمت محسوب می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)