خانهاخبار
مشخصات ساعت‌های سری Fenix گارمین فاش شد

مشخصات ساعت‌های سری Fenix گارمین فاش شد

شرکت گارمین قصد دارد در نمایشگاه IFA 2019 از ساعت‌های جدید خود رونمایی کند. به تازگی مشخصات ساعت‌های سری Fenix لو رفته است.
۱۳۹۸/۶/۵

گارمین خود را برای رونمایی بزرگ از محصولات جدیدش در نمایشگاه IFA 2019 برلین آماده می‌کند. این شرکت آمریکایی حداقل از 5 ساعت هوشمند جدید در این نمایشگاه رونمایی می‌کند که البته تمامی آن‌ها قیمت بالایی دارند. قیمت پایه این محصولات در کشورهای اروپایی برابر با 600 یورو بوده و احتمالا در ایالات متحده آمریکا نیز با قیمت پایه 600 دلار به فروش می‌رسند. به تازگی مشخصات ساعت‌های هوشمند سری Fenix گارمین توسط Winfuture.de به اینترنت راه پیدا کرده است. احتمالا این محصولات کمتر از دو هفته دیگر معرفی می‌شوند.

تمام این ساعت‌های هوشمند دارای قابلیت ردیابی بوده و از GPS و سنسورهای Pulse Ox بهره می‌برند. سنسورهای Pulse Ox قادر به اندازه‌گیزی میزان اکسیژن داخل خون و ضربان قلب کاربر است. نسخه پایه این محصولات، گارمین Fenix 6 و Fenix 6S با قیمت پایه 600 یورو در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسند. گارمین Fenix 6 دارای نمایشگر 1.6 اینچی با رزولوشن ‌260 × 260 پیکسل بوده که روی آن محافظ گوریلا گلس 3 قرار گرفته است. گارمین Fenix 6S از صفحه نمایش کوچک‌تری با ابعاد 1.2 اینچی و رزولوشن 240 × 240 پیکسل بهره می‌برد.

image

این محصولات تنها به 64 مگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند، بنابراین نمی‌توان از آن‌ها برای ذخیره‌سازی موسیقی استفاده کرد. این محصولات که از بلوتوث و NFC بهره می‌برند، به ترتیب شارژدهی برابر با 14 و 9 روز دارند، البته این میزان شارژدهی با توجه به استفاده عادی است. دو مدل دیگر، گارمین Fenix 6 Pro و گارمین Fenix 6S Pro به ترتیب دارای صفحه نمایش 1.3 و 1.2 اینچی هستند. این دو ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و به‌جای 64 مگابایت حافظه داخلی، از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. انتظار می‌رود قیمت پایه این محصولات نیز برابر با 600 یورو باشد.

مدل آخر، گارمین Fenix 6X Pro است که قیمت بالاتری در مقایسه با نمونه‌های دیگر دارد. این ساعت هوشمند با قیمت پایه 750 یورو به فروش می‌رسد و دارای نمونه‌های خورشیدی و یاقوتی است. این دستگاه از نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 280 × 280 پیکسل بهره می‌برد که روی آن محافظ گوریلا گلس کشیده شده است. این ساعت هوشمند از 32 گیگابایت حافظه داخلی، NFC و بلوتوث بهره می‌برد. انتظار می‌رود شارژدهی باتری این محصول برابر با 21 روز باشد. این اسمارت واچ به علت عدم استفاده از نمایشگر لمسی شارژدهی بالایی دارد. گارمین Fenix 6X Pro به جدیدترین نرم افزار گارمین مجهز می‌شود که قابلیت‌های ذخیره‌سازی باتری زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)