خانهاخبار
چگونه رمز کارت سوخت فراموش شده را بازیابی کنیم؟

چگونه رمز کارت سوخت فراموش شده را بازیابی کنیم؟

با توجه به اینکه از ۲۰ مرداد امسال، استفاده از کارت سوخت، الزامی می‌شود شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که در صورت فراموشی رمز کارت سوخت چه باید کنیم؟
۱۳۹۸/۵/۱۶

بر طبق اطلاعیه شماره ۵ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، این شرکت به‌منظور دسترسی آسان‌تر به رمز کارت هوشمند سوخت این امکان را فراهم کرده که از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریور امسال، مالکان خودروهایی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده‌اند، با وارد کردن رمز پیش‌فرض چهار رقم سمت راست کد ملی شخصی که کارت هوشمند سوخت به نام آن صادر شده است رمز کارت هوشمند سوخت خود را فعال‌سازی کنند.

image

 

چگونه کارت سوخت المثنی دریافت کنیم؟

مالکان خودروها همچنین به‌منظور درخواست کارت هوشمند سوخت المثنی، می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰، درخواست کارت هوشمند سوخت المثنی خود را ثبت کنند. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مالکان خودروهایی که کارت هوشمند سوخت آنها در باجه شرکت پست است، درخواست کرد با مراجعه به سایت www.epolice.ir و وارد کردن پلاک خودرو، بارکد پستی کارت هوشمند سوخت خود را دریافت و با مراجعه به سایت www.post.ir، بخش رهگیری مرسولات پستی، کارت سوخت خود را پیگیری کنند، یا همچنین می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی و ارائه بارکد، کارت هوشمند سوخت شخصی خود را دریافت کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ش

۱۳۹۸/۵/۱۷
سلام
کاش برای اونایی که ماشینشون رو بعد از چند بار خرید و فروش توسط افراد دیگه خریدن (بعد از چند دست خرید و فروش) و الان رمز کارت سوخت رو نمیدونن هم چاره ای بیندیشند
الان من نمیدونم رمز کارت سوختم چنده؟!! و به مالک اولیه اون هم که خدا میدونه کجاست هم دسترسی ندارم تازه اگرم داشته باشم بعید میدونم رمز کارت سوخت رو بدونه :(
بنظرتون چیکار کنم؟ :((